Nadia la Festivalul de Film Feminist din Londra

Am zis eu că anul ăsta nu particip la nici un festival de film, dar se vede treaba că n-am vocație de unica și adevărata fiică a mamei Omida, pentru că tocmai ce mi se zise că am fost acceptată la Festivalul de Film Feminist din Londra, care acu se află la a doua ediție. Iacătă deci două puncte de interes ale subsemnatei, combinate.

Așadar, filmulețul Nadiei despre decapitat pipăitori (pe care l-ați putut vedea și aici) va fi proiectat pe 30 noiembrie la Hackney Picturehouse din Estul Londrei (da, acolo unde tocmai vă ziceam că se adună hipsterii), în seara de închidere, înaintea ceremoniei de premiere și în deschiderea unui lungmetraj science-fiction care cică e un clasic al filmelor feministe, Born In Flames de Lizzie Borden- deși eu nu l-am văzut, așa că nu bag mâna în foc pentru el. Dar în general programul festivalului, pe care îl puteți citi aci, pare destul de interesant și acoperă o gamă largă de chestiuni legate de viața femeilor din lumea întreagă. Mai sunt chiar și alte câteva animații pe-acolo!

Nu vreau nimic, doar să mă laud.

smile 3

9 gânduri despre „Nadia la Festivalul de Film Feminist din Londra”

    1. Mulțumesc! Văd că și tu ești animator, mă bucură treaba, foarte rar dau peste oameni cu interese/ocupații asemănătoare în spațiul vorbitor de limbă română 🙂

      1. Da, ma prefac si eu a fi animator. E o metoda de a spune ceva si pentru mine a fost cea mai potrivita varianta. Iti da voie sa deviezi de la „realitate”. Nu ai participat la Animest anul acesta, asa-i? As fi recunoscut animatia in competitie.

Comentariile sunt închise.