Nadia și desenul după natură

Pui de cucuvea desenați de Nadia

O chestie de care am devenit oarecum dependentă în ultima vreme, în detrimentul finanțelor, e desenatul de animale după natură. Desigur, poți să desenezi gratis orice animal ți se nimerește în raza vizuală, dar sunt nește oameni în Londra care organizează asemenea activități în mod intenționat, în colaborare cu diverse sanctuare și ONG-uri care salvează animale rănite, le cresc și așa mai departe. Cu această ocazie, am desenat, deci, bufnițe, țestoase, pui de sconcs și alte orătănii. Dacă vreți să vedeți cum arată capodoperele, le-am adăugat pe site-ul meu de desene, unde o să mai pun și alte mâzgăleli așa-zis mai serioase, de pildă ce-am făcut la un curs de desenat ființe umane la începutul anului. M-am gândit să le pun acolo și nu aici pentru că pe blogul ăsta postez în general caricaturi și alte desene mai funny, și nu știu dacă pe cei doi cititori și jumătate îi interesează în mod deosebit desenele după natură, dar dacă e cineva de altă părere, să-mi spună.

3 gânduri despre „Nadia și desenul după natură”

  1. Iaaaa nu te mai alinta cu cei doi cititori si jumatate:)))) sau ma rog, sunt mandra sa fac parte dintr un public asa select. Gheruta, cititoare fidela

Lasă un răspuns

