Zece ani de Nadiablog: felicitări mie, mulțumiri și cadou pentru cei doi cititori și jumătate

Nadia când avea vârsta pe care o are blogul ei acum, cu câinele Caius Bruno Horia Codiță Ciorăpel.
Nadia când avea vârsta pe care o are blogul ei acum, cu câinele Caius Bruno Horia Codiță Ciorăpel.

Stimați doi cititori și jumătate! Astăzi se împlinesc 10 (zece) ani de când Nadia bate câmpii.

Când am început această activitate internetică, eram o jună timidă și tăntăloaică aflată la o vârstă cu prefixul 1. În cei 10 (zece!) ani care-au zburat de când am postat prima dată o văicăreală despre FejeSeCe pe Yahoo360, blogul mi-a fost de folos profesional în mai multe ocazii, am cunoscut oameni interesanți pe care altminteri nu i-aș fi cunoscut, ba am avut și un articol viral absolut din greșeală. Blogăritul m-a încurajat să mă apuc iar de desenat, să scriu mai bine, să nu renunț la ideea că într-o zi o să trăiesc din ceea ce-mi place cu adevărat să fac- scop spre care fac pași mici de multă vreme. Pe scurt, blogul e o chestie foarte mișto în viața mea, și pot să zic că nici nu-mi mai amintesc cum era fără el (parcă aveam un jurnal pe hârtie?)

Pe această cale, aș vrea să le mulțumesc tuturor celor care trec p-aici și își pierd vremea cu bătăile mele de câmpi. Vă mulțumesc, carevasăzică! Și iată, vă ofer un cadou nu foarte substanțial (nu-s blogăriță cu ștaif, să pot oferi vouchere la Sephora sau ceva de genu’ ăsta):

De-a lungul vremii, unii cititori, cunoscuți mie sau nu, mi-au mai sugerat despre ce să postez și despre ce să nu postez, dar eu nu i-am ascultat niciodată, pentru că aici ne aflăm într-o Nadiadictatură, nicidecum vreo democrație. Cu această ocazie aniversară, însă, puteți, în premieră absolută, să-mi spuneți despre ce să scriu!

Reguli:

  1. Pun la bătaie 4 articole cu dedicație, câte unul în fiecare săptămână din februarie. Propuneți un subiect în comentarii, sau în formularul de mai jos. Puteți să cereți și un desen sau bandă desenată scurtă.
  2. Nu-mi propuneți să fac reclamă la o firmă sau un produs, let’s keep it non-commercial. În rest, orice vă trece prin cap: filme, cărți, teve, chestii din România, chestii din UK, politică, un subiect la modă la știri, o întrebare filozofică pentru mine, etcetera.
  3. Spuneți-mi despre ce să scriu, nu cum să scriu. Exemplu: „scrie despre Donald Trump”, nu „scrie că Donald Trump e cel mai sexi bărbat din univers”.

Asta-i tot. Dacă primesc mai mult de 4 propuneri (greu de crezut, ținând cont că am doar 2 cititori și jumătate), supunem la vot dup-aia. Dacă nu primesc nici o sugestie, o să postez în continuare ce mă taie capul.

La mulți ani bătăilor de câmpi!

UPDATE Spre surprinderea mea, am primit deja mai mult de 4 sugestii! Danke schoen pt mesaje. Mai lăsăm invitația deschisă până joi și după aia o să le supunem la un vot de departajare.

12 gânduri despre „Zece ani de Nadiablog: felicitări mie, mulțumiri și cadou pentru cei doi cititori și jumătate”

  1. Eu as vrea un ghid non-turistic al turistului roman la Londra. Ca tot vin pe acolo la final de martie.
    Cu ocazia asta poate facem o reuniune a bloggeritelor de-acu 10 ani, la un vin.

    La multi ani!

    Simona ex. Zappy 🙂

  2. Comentariile mele sunt inca in asteptare – sunt cam prolixe, mai bine sterge-le si fac aici un rezumat:

    Propunerea mea este un interviu imaginar cu cine vrei tu dintre urmatorii: Eminescu, Houellebecq, Che Guevara, Donald Trump.

    Sa-ti traiasca blogul , sa ne mai bucuram de (amuzam cu) el ! Iar tu sa reusesti sa traiesti din ceea ce iti place cu adevarat sa faci ! Dar ce ar fi? desenatul? scrisul?

    1. Oricare dintre ele, sau o combinatie :)) Desi si acum traiesc din scris, intr-un fel. Sa zicem ca as prefera sa fac lucruri mai artistice for a living.

  3. La multi ani blogului si tie.
    Eu am o slabiciune pt articolele in care Nadia este in dialog cu autorii vii sau decedati. 🙂

Comentariile sunt închise.