Fie ca & alte urări

O dezvăluire exclusivă vag legată de sărbători, că e cu pulovere de lână cu brăduți:

Când eram mică, trăiam, nu știu de ce, cu impresia că puloverele colorate se fac din lână de la oi colorate. Dacă pulovărul era roșu, galben, albastru, apăi așa trebuie să fi fost și oaia de origine.

Bineînțeles, nu văzusem niciodată asemenea oi interesante în carne și oase, dar ăsta nu era un impediment major în calea teoriei mele: fiind eu crescută într-un apartament la etajul șapte în București, fără rude la țară unde să mă duc vara, oricum nu văzusem oi adevărate niciodată.

Era totuși o chestie care mă punea nițel pe gânduri, și anume puloverele cu model. Oi născute cu tot felul de înflorituri și brăduți pe ele parcă erau prea de tot chiar și pentru imaginația mea.

oi

Hai, Crăciun Fericit la toată lumea! Măcar acu’ să ne fie mișto, că poate la anu pe vremea asta o fi război nuclear.

7 gânduri despre “Fie ca & alte urări

Lasă un răspuns

