Amintim celor doi cititori și jumătate că mai și desenez

E musai să mai amintesc din când în când, căci dacă nu eu, atunci cine? Cum zice RuPaul, dacă nu te iubești singur, cum pisici să iubești pe altcineva. Așadar, mai făcui un makeover la site-ul portofoliu de desene. Nu dați banii pe prostii, luați felicitări/desene/figurine la copii. Sau pentru voi, că tot e ziua copilului.

Între timp, eu m-am apucat de altă carte de istorie stufoasă, așa că iată încă o schiță istorică de mare importanță informativă, făcută pe genunchi:

filip

Da, e pe bune, moștenitorul tronului Franței chiar a murit după ce calul lui s-a împiedicat de un porc, în același secol cu decesul similar al lui Barbarossa. Dacă eram eu rege în Europa, aș fi mers mai mult pe jos, ca măsură de precauție.

 

 

8 gânduri despre “Amintim celor doi cititori și jumătate că mai și desenez

  1. Nadia, no ofense, dar sper că nu sunt eu jumătatea de cititor! just sayin’, recent am împlinit frumoasa greutate de 69 kg!🙂
    Pe bune acum, îmi place să te citesc.

  2. ce simpatic. gand la gand cu Irina. oare eu sunt jumatea ?🙂
    in rest toate bune.

  3. Bine, atunci am sa fiu eu aroganta si am sa zic din start ca sunt un cititor intreg!😛

  4. OK, mă declar convinsă: pare-se că am mai mult de doi cititori și jumătate. E cazul să nu mai fiu așa modestă.😛

  5. Eu sunt jumatatea, oricare ar fi intregul. La 1,5 m e greu sa ma pretind mai mult.🙂

    1. PeSeDeul putea să candideze și cu un mistreț dresat și tot câștiga. Franțuzoaica de la sectorul 1 mi se pare o aproape-victorie mai interesantă, ținând cont că n-avea un partid established în spate.

Comentariile sunt închise.