5 gânduri despre “Panica de luni dupa-amiaza

  1. Nice (and funny) job!
    Mie mi se pare fascinant cum un om atât de inteligent ca tine nu poate raționaliza absurditatea gândurilor anxiogene și să le anihileze rând pe rând cu argumente (fie ele și fataliste, dacă altele nu se găsesc).

  2. Eu cred ca gradul de nebunie e strans legat de IQ. Nu am intalnit nici un nebun prost. La fel si cu fericirea, nu am cunoscut nici un om inteligent care sa fie fericit, sau multumit. Numai prostii sunt normali si fericiti. Ma gandesc des la cea mai stupida moarte pe care am cunoscut-o: un tip a iesit pe balcon dimineata sa ia un pic de aer, s-a impiedicat si a intrat cu capul prin geam. Aproape l-a decapitat. Era perioada anilor 90′ cand se inchideau balcoanele cu geam si nu era inca la moda termopanul. Noaptea cand vad lumina de la router ma gandesc ca daca ia foc e chiar sub perdea si ard ca sobolanul. Mai ma gandesc cand psihopatul nazist de pe etaj isi va pierde cu adevarat mintile intr-o zi si ne va omora pe toti. Sau ca vecinul sirian lucreaza la o bomba, va face ceva gresit si la probe bum! Mai ma gandesc la studentii aceia mexicani, care s-au dus sa protesteze impotriva unui cartel de droguri si le-au jupuit pielea de pe fata inainte sa ii decapiteze, din cauza asta nu ma duc la demonstratii. In trafic cand stau in Stau (in romana suna comic: stau in shtau) si sunt ulrima masina pe avarii ma gandesc la masina aia strivita intre doua tiruri cu 4 persoane inauntru. Era ultima masina oprita la ambuteiaj si soferul de tir din spate se uita la filme pe laptop asa ca a intrat cu 90 kmh in ei care erau opriti. Mai am dar imi e lene sa mai scriu. Mai sunt sigur ca sufar de vreo 3 boli in faza terminala. Pana si nodulul de la tiroida s-a dovedit a fi inofensiv la biopsie, dar nu renunt la ideea ca sunt pe moarte. Asta ma face sa folosesc la maxim timpul pe care il am, e totusi ceva bun.

    1. Ma bucur s-aud ca n-ai nici o boala terminala!😀 Faza e ca pana la urma tot trebuie sa murim din ceva, asa ca e inevitabil ca vom avea dreptate in cele din urma, dar prefer sa fie cat mai tarziu.

  3. Exact acum au dat o stire ca o mama si copii ei au fost omorati de un TIR, erau ultima masina pe autostrada intr-un ambuteiaj. Se intampla foarte des asa ceva. Deja se pune problema unui sistem de franare automata la TIR-uri. Exista deja asa ceva la multe autoturisme.

Comentariile sunt închise.