Am revenit printre cei vii

-ca Isus a treia zi după scripturi, că tot a fost Paștele la englezoi-

Pentru aceia dintre dumneavoastră care își făceau griji: încă n-am murit, mi-a trecut febra (dar i-am pasat gripa cu succes lui Gogu), n-am făcut nici campylobacter și nici infecție dentară și în general pare-se că o să mai rămân prin zonă să fiu ipohondră și anxioasă încă ceva vreme. În weekendul prelungit al Paștelui anglican mi-am suflat nasul o groază, am citit Jurnalul lui Anne Frank (când ești bolnav e bine să citești ceva adecvat de deprimant) și am pictat la comandă câteva felicitări pentru care cineva chiar mi-a dat bani. Iată câteva mostre (în spate se văd pungi de la farmacie):

Pe această cale țin să vă anunț MESAJ PUBLICITAR că serviciul de felicitări unicat, pictate manual (și cu sclipici adăugat ulterior, deși nu se vede în poze) rămâne deschis și pentru dumneavoastră, o, doi cititori și jumătate. Așa că apelați cu încredere, prețuri la cerere, și orice dizain cu orice animăluț sau plantă doriți. SFÂRȘITUL MESAJULUI PUBLICITAR

Serios acu, nu că-s drăguțe?

21 de gânduri despre “Am revenit printre cei vii

    1. Nu mi-e rușine, dar pur și simplu nu m-am hotărât încă cât să cer pe ele în bani românești :)) Sunt în Anglia de aproape 6 ani și am pierdut noțiunea banilor din patrie.

      Tu mi-ai dat un vot dă o stea? Urât din partea ta.😀

      1. Normal că io am dat mimim de steluță. Ce vroiai, extaze la ceva neprețuit?
        Tot cred ca arta trebe produsă separat, tăiată/ruptă la măsură și lipită pă carton.
        Poate cineva vrea să înrămeze (h)arta, da nu vrea căcățiș de comentarii în fold –
        aka – ” Cu ocazia zilei tale dă naștere, îți urăm multe succesuri în viață și numai bucurii profunde – Doamne-Ajută! – semnat: Nenea Mitru, Tanti Gica, Viorel, Mitriță și Rex.”

      2. Băi, extaze nu voiam, dar din punctul meu de vedere o steluță e așa, pentru un manifest nazist, să zicem, nu pentru desene inofensive. :))

        Oricum, în cazul de față le-am făcut la specificațiile clientelor, care le-au vrut așa cum le vezi. Ăla care dă banul e șeful. Uite, dacă vrei matale, și dai banul, primești fix artă produsă separat și lipită pe carton😀

  1. Și ca să continui: produci doar arta… și clentu’ și-o tipărește?
    Ori e unicat pă carton pliat?
    Ce fel dă carton?
    Arta e lipită pă pliant, ori produsă direct?
    Are plicu’ inclus?
    Are semnătura hautorului/hautoriței?
    Etc.

    Intrebări la care nu s-a răspuns încă…

    1. Arta e unicat, acuarelă produsă direct pă carton pliat, destul de grosuț, special pentru felicitări. Plicul pe măsură e inclus. Are și semnătura hautoriței.

      Na, că răspunsei la toate întrebările.

  2. Mie Jurnalul nu mi s-a parut deprimant. Ma rog, faptul ca stii ce s-a intamplat dupa-aia, ca totul a fost zadarnic, etc, da, e cam deprimant, dar jurnalul in sine nu.
    E drept, eu nu eram racita cand l-am citit.🙂
    Felicitarile sunt foarte dragute, dar subsemnata n-a mai trimis felicitari fizice de …… nu mai stiu cand.

    1. Păi da, aia e deprimant, că ea e așa de drăguță și funny și tot vorbește despre ce-o să facă după război, și noi știm, evident, că nu există După Război pentru ea.

      În Anglitera felicitările ca obiect fizic sunt la rang înalt, pentru tot felul de ocazii: Crăciun, Paște, zile de naștere, nunți, botezuri, angajați noi, plecări de angajați vechi etc.

    1. Le trimit prin poștă. Pun totul, felicitări și plicuri, într-un plic mai mare. Caz în care, evident, clientul trebuie să plătească și livrarea, dar poșta nu e scumpă.

  3. bun venit intre cei vii,
    oare zombii sunt la categoria vii sau nuvii ?
    (intrebare nascuta dupa vizionari de seriale tv)
    dar sa revenim la arta🙂 cerere de oferta
    ? se poate obtine o ilustratie cu o pisica neagra si o alta cu un catel galben ?
    tematica la inspiratia artistului.
    fara graba, pot fi 2-3 saptamani.
    multumesc
    D

    1. Cred că zombii sunt des-vii (undead în engleză).

      Se poate și pisică neagră, și cățel galben, desigur, mulțumesc pentru interes.🙂 Le vrei tot sub formă de felicitări, sau altcumva?
      Dă-mi te rog un email la nadia.simona.barbu[@]gmail.com ca să discutăm preț, unde le trimit etcetera.

  4. Incearca sa le vinzi pe ebay. Nu o sa iti vina niciodata sa crezi ce am reusit eu sa vand pe ebay de-a lungul anilor. Poti face un anunt. Eu calculez pretul muncii in ore de munca, aici se ia cam 11-27 de euro pe ora. Poate e mult pentru o felicitare, vezi cam cat e pretul pentru ceva asemanator si lasa un pic mai jos. Cu niste manifeste impotriva strainilor ai castiga bani buni in Germania. Am un vecin care ar fi client fidel. Si ar fi si ironic sa fie facuta de o romanca.

    1. Haha, să fac felicitări cu manifeste anti-imigraționiste? Niște căței de-o culoare care resping un cățel pătat și-i zic să plece din cartierul cățeilor de o singură culoare, sau cum? Sau poate un cățel pătat care face caca în mijlocul drumului în mod necivilizat în cartierul cățeilor de o singură culoare, semn clar că nu e locul lui acolo. Nu știu, trebuie să mă mai gândesc :))

      1. Bineînțeles că mă distrează. E o idee foarte amuzantă și suficient de țăcănită ca să fie, probabil, o propunere de afacere viabilă. Dar ce mă fac cu reputația de Social Justice Warrior pe care mi-am făcut-o când am scris scrisoarea către Domnița Dacă? :))

      2. Cum spuneam, vorbesc serios. Simț de omor ai… talentu’ dă pe dinafară… iată un subect:
        http://stiri.tvr.ro/printul-charles–padurile-romaniei-au-insemnatate-mondiala_71326.html🙂
        Plus că… dai la vînzare: originalu’… 25 dă euroi. Semnat. Plus 50 dă printouts, semnate, numărate (fără număr-fără număr…) ediție limitată, alea… la 5 iepuroi bucata!
        Iată un început frumos de bișniț… da’ tre’ să-ți faci cont dă moguliță în Panama, că te omoară tacsilii britanice.
        Musai pă peipal, cu livrarea inclusă.
        Latru și io, că nu mă doare gura.

Comentariile sunt închise.