Dacă știți vreun om care se ocupă cu desene animate, încercați să faceți impresie bună.

Trumper
Un votant UKIP

E foarte mișto să locuiești în Londra, pentru că se întâmplă întotdeauna o grămadă de chestii interesante. Simultan, e nasol să locuiești în Londra, pentru că totul e atât de scump că nu prea îți mai rămân bani de chestii interesante, plus că transportul în comun e de căcat.

Totuși, în București nu erau conferințe despre desenele animate nominalizate la varii premii cinematografice, nu? Fusei și eu să-i văd pe Pete Docter de la Pixar (Monsters Inc., Up, Inside Out) și regizorii filmului cu oaia Shaun de la Aardman (pe care-i cheamă Mark Burton și Richard Starzak). Cu ocazia asta am aflat că hingherul care-l urmărește pe Shaun în film a fost construit după chipul și asemănarea unui paznic cu vederi neonaziste care a lucrat cândva la studio. ( Articol (în engleză) AICI. ) Mă întreb dacă paznicul s-o fi recunoscut, și dacă da, ce părere are.

P.S. Și eu transform oamenii care mă enervează în personaje de desene animate sau statice.

4 gânduri despre „Dacă știți vreun om care se ocupă cu desene animate, încercați să faceți impresie bună.”

  1. Vreau si eu sa ma transformi in personaj de desen animat: static/ elastic animat/ colorat de care vrei tu..si bonus, nu te enervez 😀

    1. Haha. După ce termin ăsta cu câinii o să fac ceva cu oameni, te includ și pe matale dacă dorești.
      Bai dă uei, am citit pe blogul matale că te-ai apucat în sfârșit de dans, aștept detalii 😛

  2. Nadia durch die Blume reden. Vrei sa vezi paznici din aia in actiune? Fa o vizita in Zwickau. 🙂 O sa ai de unde alege caractere.

Comentariile sunt închise.