Artă de sezon

În ultimii ani, am făcut înainte de Crăciun câte-o felicitare animată pe care nu mi-a cerut-o nimeni și presupun că n-a trimis-o nimeni nimănui. Anul ăsta, mi-a fost așa de lene că mai era un pic și venea Crăciunul peste noi până s-o termin. În mod extrem de adecvat, tema capodoperei e lenea. Pentru că nu știu alții cum sunt, dar eu, când mă gândesc la zile libere, mă gândesc la dormit până la 12 plus câțiva pui de somn suplimentari în timpul zilei. Chiar, n-ar fi rău să hibernăm și noi iarna precum aricii.

În apărarea mea, să știți că nu-s Chiar Așa de leneșă: am făcut o mulțime de felicitări desenate, din care vă arăt și vouă vreo două. Cetățenii care doresc ceva similar pentru ei înșiși mă pot contacta. E cam târziu pentru Crăciun, da’mai vin și alte sărbători, plus zile de naștere, nunți, botezuri, înmormântări și divorțuri, găsesc eu un desen pentru orice ocazie.

IMG_6056

 

2 gânduri despre “Artă de sezon

  1. Foarte faina tema (si desenele)!

    Sarbatori cat mai fericite si linistite alaturi de cei pe care ii gasesti cel mai putin enervanti!😉
    Cu prietenie…
    Autorul

Comentariile sunt închise.