LA MULȚI ANI ȚĂRII NOASTRE ÎN FORMĂ DE PEȘTE FOARTE GRAS!

Știu că deja nu mai e ziua națională, dar o animație e treabă migăloasă, da? Așadar: priviți mai sus o animație-felicitare patriotică, cu ocazia de 1 Decembre care tocmai a trecut. Folosiți cu încredere ca să explicați prietenilor străini legenda noastră națională și spiritul românesc.

Între timp, eu mi-am petrecut ziua națională bând vin românesc cumpărat de la ASDA și vizionând pe Iutub filmul Burebista, de unde am aflat că:

1. Spartacus era Dac

2. Dacii au inventat plugul de metal

3. Dacii erau pioneri într-ale astronomiei

4. Dacii erau anti-sclavie dinainte să existe anti-sclavia

5. Femeile Dace erau cele mai mișto

6. Femeile Dace vorbeau cam bombastic („Regina palidă a nopții domnind peste cer”. „Ce zici, mama?” „Luna”. „A, OK”.)

7. Agatârșii chiar au existat

8. ‘Viezure’ era un nume de largă răspândire în comunitățile dacice.

La mulți ani încă o dată, deci!

17 gânduri despre “LA MULȚI ANI ȚĂRII NOASTRE ÎN FORMĂ DE PEȘTE FOARTE GRAS!

      1. Cred ca sunt totusi niste diferente in esenta stereotipurilor astora doua. Ardelenii sunt (se presupune) chill, calmi, inceti, de la natura lor, asa le place lor sa fie treaba, si le vine usor sa fie asa. Britanicii, in schimb (se presupune), sunt stoici din convingerea ca e vulgar sa-ti exprimi sentimentele, sa-ti manifesti nemultumirile etc. Asa ca inghit si rumega orice ii doare. Destui britanici mi-au zis ca dupa parerea lor, faimosul lor stoicism e real, dar artificial si impus, si ca le provoaca multa suferinta.

    1. Da, in plus cred ca la britanici e si o chestie de clasa sociala. Britanicii (sau, hai sa fim onesti: englezii, ca stereotipul asta nu prea se refera la nord-irlandezi sau scotieni) sunt calmi si stoici doar in patura de mijloc si aia bogata. Englezul de rand, sarac, vai mama lui, cu mai putina educatie, e un om din topor ca toti oamenii din topor. In schimb ardelenii cred ca sunt considerati chill de la vladica la opinca- sau cel putin asa percep eu stereotipul.

  1. Nu cred ca avem o legatura genetica cu dacii, cu atat mai putin cu romanii. Si cred ca intre regiunile istorice romanesti sunt iarasi putine legaturi genetice. Poate in ultimii 100-150 de ani ne-am mai inrudit putin. E o harta genetica realizata parca prin 2010 care demonstreaza asta.

  2. Nu suntem uniti Nadia, suntem cel mai dezbinat popor. Asa ne uram unii pe altii ca ma mir ca mai exista tara aia. Culorile steagului nostru sunt rosu, galben si dezastru. Si ziua nationala tarii mele e in octombrie.🙂

  3. Stau de prea mult timp in Germania. Nu mai pot sa fac haz de necaz. lucruri care in trecut imi pareau tragic-comice acum sunt doar triste. Chiar acum sunt in concediu acasa si ma uit uimit la un bon de la un bancomat. Am scos lei de pe cardul de euro la cursul de 4,17 cand cursul bancii respective era in ziua respectiva de 4,46. Am sunat la BRD, toti sunt de acord cu mine, imi dau dreptate dar nu si banii inapoi. La suma respectiva am fost furat cu aproximativ 100 de lei. Exact cum faceau bisnitarii si valutistii pe vremuri. Nu e suma mare dar urasc sa fiu furat.

    1. Păi eu ți-aș sugera să nu-ți mai irosești concediile în România. Eu n-am mai dat pe-acolo de patru ani, ce-i drept nu neapărat din motivul ăsta. Du-te undeva unde chiar îți place și e mișto, viața e scurtă.

  4. De fiecare data jur ca nu mai calc pe aici dar iert prea usor. Si acum sa fiu sincer sunt mai multe sanse sa fiu injunghiat in blocul meu plin de azilanti sirieni decat sa mor intr-un stupid accident de masina pe soselele patriei. Pana acum ceva timp credeam ca albanezii sunt periculosi, ce naiv eram! Vecinii mei albanezi (proaspat repatriati) au fost niste ingeri pe langa sirieni.

    1. Asta e și dilema mea, din care nu pot ieși. În Vest te omoară demenții din toate țările intenționat. în România te omoară românii din greșeală și prostie. Care risc e mai mare, și cum e mai rău?😀

  5. Este un proverb: „Daca ulciorul care pe piatra, vai de ulcior. Daca piatra cade pe ulcior, vai de ulcior. Mereu vai de ulcior”.

Comentariile sunt închise.