Decat 4 scanduri si 1 cui/asta e averea omului

superbook-classic-5
Hai, Memo,sa mergem sa-l gasim pe Isus!

Am o problema, pare-se. Adica, ma rog, am mai multe probleme, dar am si una de care habar n-aveam, si nici n-as fi avut vreodata habar de una singura.

Noroc ca exista Internet. Si pe Internet exista atatia oameni binevoitori, gata sa-ti spuna gratis ce problema ai, chiar daca nu te-au vazut in viata lor! Cu atata generozitate in lume, ma mir ca mai e nevoie de psihoterapeuti.

Iata ce comentariu a postat un cetatean la un articol precedent despre desene animate (l-am pescuit din Akismet, cred ca era banat pentru ofense anterioare):

Nadia, problema ta e mandria din cale-afara pe care o porti in suflet. Pana nu te vei smeri, nu vei avea pace in suflet. Cel mandru nu poate iubi pe nimeni, nici pe Dumnezeu, iar cel smerit ii iubeste pe toti si ii intelege pe toti, si nu osandeste pe nimeni.

Daca vrei sa afli cum trebuie sa fie o femeie, uita-te atent la o icoana a Maicii Domnului, la chipul ei, la privirea ei, si iti vei da seama cum trebuie sa fie duhul unei femei.

Bai, nu stiu ce sa zic. Eu nu cred ca asta e problema mea. Problema mea e ca nu prea citeste nimeni cu interesul cuvenit articolele mele despre desene animate, vad. Ceea ce imi frange inima. Ce se va alege de o lume careia ii pasa de prieteni imaginari in cer mai mult decat de desene animate? Pfft.

Stimati doi cititori si jumatate, va zic din sufletul meu de copil, cititi articolele despre desene animate cu inima deschisa, ca is demersul meu jurnalistic cel mai valoros si iubit pana acu. N-aveti incredere in gusturile mele in materie de desene animate? V-am mintit eu pana acu vreodata? Nu sunt eu blogarita voastra preferata?

Cat despre domnul de mai sus, initial am apreciat ca a reusit sa fie habotnic si misogin si simultan sa nu aiba nici o legatura cu absolut nimic, ceea ce e practic un hat-trick. Dar p-orma m-am gandit ca poate pur si simplu nu-i plac desenele animate despre care scriu eu. Nu toata lumea e fan Signe Baumane, Cartoon Network, Sailor Moon si asa mai departe. Poate nu-i place Pixar. Poate nu-i plac ursii.

Sa scriu despre ‘Cartea Cartilor’ data viitoare?

13 gânduri despre “Decat 4 scanduri si 1 cui/asta e averea omului

    1. Am gugalit cartea, suna foarte fun, o s-o caut.
      Oile sunt foarte potrivite pentru desene animate, datorita formei lor naturale rotunde si pufoase! Iti place ‘Shaun the Sheep’?

  1. Mi-am plac desenele animate.
    Sunt fan Sailor Moon.
    Ma-m uitat la Sailor Moon si la baiatu cu tradafiru rosu.
    Cand eram mic.

    Iti recomand sa faci un review al Bibliei.

  2. deci, la desene animate, cel mai şi cel mai şi cel mai şi cel mai mult mi-au plăcut aşa: „the gruffalo” şi „the gruffalo’s child” (pur şi simplu m-am îndrăgostit de ele, cu muzică, cu tot), „the tale of despereaux”, psihozele lui tim burton, „the boy with a cuckoo-clock heart” şi încă unele de genul ăsta. şi „tom & jerry” şi „bugs bunny” şi „teen titans”. şi „the regular show”. şi „cow & chicken” şi „dexter’s laboratory” şi „johnny bravo” şi „ed, edd & eddy” şi NORMAL că „powerpuff girls” şi abia aştept să citesc ce părere ai despre următoarea serie de „powerpuff girls”, cu alte voci de fete, there’s a little drama about this.

    mda, nu cred că am gusturi prea quirky.

  3. Daca domnul habotnic si misogin va citi vreodata articolul si comentariile astea, ii sugerez cu multa caldura „Hourou Musuko” si „Usagi Drop”🙂
    De fapt cred ca v-ar placea si voua.

  4. Poti sa comentezi cartile si/sau filmele din seria „cronicile din Narnia”. Substratul religios s-ar putea sa-l multumeasca pe domn; pe tine poate mai putin. Eu personal am ignorat cu talent substratul si m-am bucurat de carti.

Comentariile sunt închise.