Illustration Friday: Pointy

mercolor

Inițial începusem cu o sirenă după modelul standard, cu țâțe și buric, cum le desenează toată lumea, după care mi-am dat seama că n-are nici o logică. Sirenele nu-s mamifere, de unde să aibă țâțe și buric?

4 gânduri despre „Illustration Friday: Pointy”

  1. Cum se inmultesc sirenele si cu cine? Mi-am pus intrebarea asta cand ma holbam la stanca lui Lorelai de pe Rhein. Oare depun icre? Poate e doar mintea mea bolnava, dar prietenia sirenei cu un peste cu un nas asa de mare da de gandit. Sigur nu e platonica.

  2. Ala micu’ sa isi vada de drum! Acuma vad ca sirena are un par nefiresc de mare, e o degenerare genetica sau o adaptare la mediu? Adica foloseste parul ca si camuflaj? Steaua aia de mare din par o paraziteaza?

    1. Nu stiu exact care-i faza cu sirenele si parul, dar toate par sa aiba mega-par de calitate superioara. Probabil viata subacvatica e mai ceva ca balsamul.

Comentariile sunt închise.