Modă londoneză

hairbun

Un desen pe care îl făcui într-un moment de plictiseală în timp ce cugetam la un trend foarte răspândit printre fetele de aci: un guguloi de păr mare cât o gogoașă deosebit de înfuriată, trântit fix în vârful creștetului.

Alte trenduri ale momentului pe care nu le înțeleg: sprâncene rase și desenate pe deasupra aiurea cu creionul, bronzol fals oranj, și tușul ăla de pleoape negru a la Cleopatra, ce naiba, cum de a căzut toată lumea dintr-o dată înapoi în timp în 1963?

5 gânduri despre “Modă londoneză

  1. Dar sînt desenate cu creionul sau tatuate? Că-n Ro sînt tatuate. Și negre, oricît de blond ar fi vopsite posesoarele.

    1. Bună întrebare, la care nu știu ce să răspund, că nu mi-aș da seama de diferență :)) Dar da, negre sunt și p-acilea, confirm.

      1. Ai dreptate, nici eu nu știu care-i diferența, dar am auzit cîndva o conversație despre, de unde mi-a rămas în cap că toate sprîncenele de genul sînt tatuate.

        Și, ca să te ajut și pe tine să-ți mărești cultura generală cu stupizenii, am întrebat-o odată pe o respectivă care avea sprîncene din astea de ce nu și le tatuează fir cu fir (c-am văzut pe net că există metoda) și mi-a zis că-i mult mai scump.

      2. Bun, dar întrebarea cea mai necesară care trebuie pusă e: de ce? Adicătelea ce-au sprâncenele obișnuite făcute din păr, de ce trebuie înlăturate?😀

      3. Am întrebat vreo două persoane (sînt o diplomată) și au zis că au înlăturat sprîncenele naturale din prostie (s-au pensat prea mult) și nu au crescut înapoi.

Comentariile sunt închise.