Viitorul sună nasol

Viitorul după Don Hertzfeldt
Viitorul după Don Hertzfeldt

-N-aș vrea să fiu în locul tău, mi-a zis cu tristețe un nene suficient de bătrân să-mi fie bunic.

-Cum adică? zic eu, bănuitoare.

-Adică, așa, tânără. Eu mai am câțiva ani și gata, am scăpat- am trăit bine. Dar pe voi ăștia tineri vă așteaptă zeci de ani de inundații, foamete, vai de capul vostru.

O grămadă de oameni în vârstă au tendința să zică lucruri d-astea, sigur, dar când ți le zice cineva care toată ziua citește și scrie despre schimbări climatice și alte prevestiri despre viitor, parcă îți țâțâie fundul nițel. Acu na, ce pot să zic? Dacă societatea se prăbușește și n-or să mai fie anotimpuri, Internet și antibiotice, mimoze supracalificate ca Nadia devin complet inutile și vor fi probabil mâncate la cină. (De către oameni cărora le place supa de oase.) Dacă ajungem la adânci bătrâneți, însă, generația noastră va fi oricum eutanasiată involuntar la un moment dat, că deja sunt prea mulți bătrâni pe fața pământului, cum văzui într-o piesă de teatru despre Viitor mai deunăzi.

Cred că o să învăț să cresc găini și castraveți, că cine știe când o să-mi fie de folos. Până atunci, mă uit în continuare la desene animate- am recenzat inclusiv un filmuleț mult-lăudat și mult-premiat despre Viitor, eu zic să citiți.

2 gânduri despre “Viitorul sună nasol

  1. Singurul lucru bun cand ai o viata de cacat este ca nu regreti ca o sa mori. Si apropo de viitor, de cate ori am zis ca nu se poate mai rau doamne-doamne mi-a demonstrat contrariul. Asa ca mergem inainte ca inainte era mai bine.

Comentariile sunt închise.