Să aveți întotdeauna un ceas în buzunar, că nu se știe

crystal ep 13 2

În episodul 13 din Sailor Moon Crystal (și penultimul la care mai am eu de gând să mă uit), avem de-a face cu celebra metodă de salvare a vieții unui protagonist prin oprirea glonțului cu o Biblie, o cutie de țigări sau altă chestie care se nimerise să se afle în haina lui la momentul faptei. Doar că în cazul de față nu e glonț, e o sabie, și nu e Biblie, e un ceas. De asemenea, aflăm că pisica Luna continuă să fie mai bravă și mai cu personalitate decât oricare din femeile umane ale acestui serial.

Vă recomand călduros să-mi citiți recenzia, pe care de data asta am scris-o foarte în stil Nadiablog, pentru că m-am plictisit să fiu om serios cu un serial care nu vrea să fie om serios cu mine.

P.S. Cineva chiar a stat să cronometreze toate perioadele în care celelalte Sailor (adică nu Usagi) luptă vs. perioadele în care zac pe jos învinse, și cea de-a doua situație e zdrobitor mai des întâlnită, deci nu e doar impresia mea.