În continuare scriu despre Sailor Moon, deși am uitat să vă zic

utena1

Adică mai precis despre episodul 12 din „Sailor Moon Crystal” și penultimul la care mai am de gând să mă uit, pentru că, după cum v-am mai zis, nu prea mă încântă versiunea asta. Deci a fost acum o săptămână, eu m-am uitat la el, am scris despre el AICI, etcetera etcetera, ca de obicei. Ce-i drept, episodul 12 e destul de amuzant, în mod involuntar- printre altele, Jadeite &compania au suferit un deces subit prin zdrobirea cu un bolovan uriaș în cel mai nepotrivit moment.

Între timp eu am depășit deja momentul de interes maxim pentru Sailor Moon și m-am apucat să mă uit la Revolutionary Girl Utena, alt anime de pe vremuri, care are și oareșce legături cu Sailor Moon (creatorul serialului a lucrat ca regizor la „Sailor Moon”-ul anilor 90, iar vocea lui Usagi e vocea unui personaj secundar în „Utena”), și despre existența căruia, din motive numai de mine știute, am aflat abia acu.
Personajul principal e o fată cu părul roz care a fost salvată de la moarte de un prinț nobil, rezultatul fiind că acum își dorește și ea să devină prinț când se face mare- o premisă de basm clasic întoarsă pe dos. Alte lucruri interesante care se petrec în primul episod: Utena urcă niște scări suspendate în aer în timp ce pe fundal se aude o rocăreală gotică despre destin și Apocalipsă, apoi ajunge la o arenă de duel unde se luptă cu un tip cu părul verde care a scos o sabie magică din pieptul unei fete cu părul mov.

Pe scurt, niște treburi pe gustul meu.