Săptămâna în desene

Au ăștia acilea o gustare intitulată „purcei în pături”, care constă în cârnăciori înveliți în șuncă (un nume mai potrivit ar fi Atac de Cord). Bineînțeles că pe mine mă face să mă gândesc la niște purcei drăgălași înveliți cu o pătură, ceea ce e trist și tragic dacă stăm să ne gândim bine. Oricum, mi s-a spus că desenul meu are darul de a face să ți se aplece de gustarea cu pricina.

pigs in blankets

Cizmele mele roșii de cauciuc sunt, dintr-un motiv sau altul, considerate o chestie rară și interesantă în Țara Unde Plouă Tot Timpul, cred că v-am mai zis. De fapt, primesc atât de des complimente pentru ele, încât am început să le bănuiesc de puteri malefice spălătoare de creier.

boots

În fine: am văzut în tren o tanti care ținea în brațe un câine-cârnat îmbrăcat într-un pulover cu brăduți. Puloverul lui tanti nu era identic ca în desenul meu, și mai era și acoperit de o geacă, dar m-am gândit că e mai drăguț așa. Cățelul însă era exact la fel de îngâmfat și în realitate.

christmas pulover

3 gânduri despre “Săptămâna în desene

  1. Desenul cu tanti + catelul este ataaat, dar atat de dragut! Este cel mai frumos desen din istoria desenelor cu tantici si catei.

Comentariile sunt închise.