Patru miri pentru patru Sailor Senshi

crystal ep 10 4

Noul episod din Sailor Moon Crystal m-a cam călcat pe nervi, și aveți ocazia să citiți de ce AICI.

Acu, trebuie să spun că sunt practic hotărâtă să abandonez vizionarea acestui remake Sailor Moon după ce se încheie firul narativ cu Beryl și Regatul de pe Lună, adică peste încă vreo trei-patru episoade. Și asta pentru că, sincer, mă cam plictisesc. Crystal ăsta e mult prea romanticos pentru gustul meu- pentru mine, sarea și piperul serialului ăstuia n-a fost niciodată amorul dintre Usagi și Mamoru, ci fetele Sailor și cât erau ele de mișto și de prietene. Iar în Crystal n-au nici un pic de personalitate și sunt mai mult servitoarele lui Usagi decât prietenele ei.

Cu ocazia asta însă, am revizionat mai des episoade vechi și mi-am amintit de ce îmi plăcea serialul din anii 90 (am scris mai demult un articol pe blog în care mi se părea că nu m-aș mai putea uita la Sailor Moon cu același entuziasm, dar iacătă că m-am înșelat). Poate că în loc de Crystal ar trebui să blogăresc Stars, ultimul sezon pe care nu l-am văzut niciodată când a fost difuzat prima oară, și care până acum e foarte tare. Dar nu știu dacă interesează pe cineva, dat fiind că au trecut aproape 20 de ani de când nu mai e o noutate. În orice caz, I still love Sailor Moon, dar nu Sailor Moon Crystal.

 

8 gânduri despre “Patru miri pentru patru Sailor Senshi

  1. Sunt perfect de acord cu tine. După vizionarea episodului cu Luna, m-am grețulit de la atâta romantism, plus că mai noi și celelalte au iubit… Iubirire, iubire, de trei ori iubire. Eu personal m-am uitat cu ocazia asta la filmul Sailor Moon S: Hearts on Ice… și am reușit, ca și tine, să îmi amintesc de ce îmi place acest fenomen serial.

  2. Da, pe deasupra, tinand cont ca in Crystal nu s-au obosit sa dea personalitate nici fetelor, nici baietilor, involuntar le atribui tot personalitatile pe care le stiu deja din vechiul serial. Or, acolo Nephrite era indragostit de Naru, Kunzite si Zoisite erau gay, iar Jadeite era atat de incompetent si isteric incat Rei si-ar fi batut singura un cui in cap mai degraba decat sa se combine cu el.

  3. Întocmai, nici de cum să se combine între ei. Idea de a fi cei patru cavaleri a prințului Endymion mi s-a părut interesantă, dar fiind și amorezii senshi-lor, mi s-a părut penibil. Și da, după părerea mea doar Sailor Mercury ar avea o mică personalitate, fiind mereu cu cartea în mână. Rei este prea calmă și ștearsă față de cea vulcanică, Minko, preferata mea, este pe lângă, doar câteva fraze…. mă sperie.

    1. Da, la Minako si Rei se observa cel mai rau cat de slabi sunt scenaristii la scris personaje, pentru ca ele aveau pe vremuri personalitatea cea mai puternica. Uite niste Minako veritabila pentru tine😀


      P.S. Evident, se refera la ea insasi, nu la vreun amarat de Kunzite.

  4. Seria veche era foarte bine gandita, atenta la detalii, cei care au facut anime-ul au corectat o groaza de prostii pe care manga le are (ok, in raport cu cultura japoneza si cu vremea cand a fost facut anime-ul), au introdus alte chestii, etc. Astia s-au pus sa urmareasca aproape exact manga, normal ca iesea mai rau decat seria veche. Dar e ok, am vizionat Sailor Moon de atatea ori incat incepusem sa am un amestec de saturatie si melancolie, deci orice nou legat de Sailor Moon e binevenit pentru mine.Chiar daca am ratat ultimele episoade din lipsa de timp.

    1. Da, faza e că eu nici măcar n-aș da vina pe manga complet. Fețele țepene și inexpresive ale personajelor sunt de exemplu vina echipei Crystal, manga e mai expresivă. Pe urmă, au tăiat multe mici momente de amuzament/caracter din manga și le-au înlocuit cu mai multe lacrimi ale lui Usagi pentru Mamoru. Apoi, asta cu Senshi+ Jedaite&co e ideea lor nouă, în timp ce în comicul original celelalte Sailor erau foarte critice la adresa amorului lui Serenity cu un pământean, în special Venus, care aici a declarat non-combat prima. Și tot așa. Ca să nu mai zic de side stories din manga, gen „Casablanca Memory” despre Rei, pe care multă lume inclusiv eu spera să o vadă ecranizată.

  5. Da Minako, o mini personificare după zeița Venus, a iubirii și frumuseții. Rei, după zeul Marte și etc. Unde sunt acum?:( sad. Singurul lucru ce îmi plac sunt muzica de intro, Moon Pride, și simplu fapt când se luptă nu introduc aceași animație de lansare a puterilor.

Comentariile sunt închise.