3 gânduri despre “Dă-le-n pisici de alegeri, să trecem la lucruri serioase

  1. Trebuia să-ți las un comentariu, dar eu fiind un fan al serialului, mereu mă încântă și mă amuză cum faci review-urile în special că sunt de acord cu tot cea ce scri. Vroiam să îți las o mică observație, și dacă vei afla mai multe please do comment:)) va apărea în 5 Iulie 2015 al doilea sezon în care apare Chibiusa, am citit prea puține dar se pare că japonezii vor să continue toată seria . ( Îs teribil de curios cum vor arăta celelalte
    senshi 3d, în special Uranus și Neptune) :))) … keep the good workd.

    1. Mulțumesc! Cu cât mai mulți fani Sailor Moon cu atât e lumea mai frumoasă!😀
      Hmm, eu înțelesesem altfel, că Chibiusa apare încă din ianuarie, pentru că serialul are un episod pt fiecare capitol din manga, iar Chibiusa e în manga din cap 14, când se termină storyline-ul cu regina Beryl. (Din câte știu se anunțaseră 26 episoade pentru primul sezon din Crystal). Ai un link la sursa cu sezonul doi?

Comentariile sunt închise.