El libro de la vida

Pe vremuri, mă uitam cu mama la o telenovelă mexicană în care protagonista era o fată drăguță, Kate del Castillo, care fusese confundată de un pămpălău cu o scorpie pentru că numele lor începea cu aceeași literă, așadar pămpălăul se hotărâse să-i distrugă viața. Serialul se numea Minciuna și avea o melodie de generic tare mișto.

Mulți ani mai târziu, iată-mă vizionând și recenzând The Book of Life, un filmuleț animat Haliudian fără melodii mișto, în care Kate del Castillo e și ea o voce pe-acolo. AICI.  Mă gândesc că parcă îi mergea mai bine în telenovele.

4 gânduri despre “El libro de la vida

  1. Acu’ si cu tine! A mai imbatranit si ea, nu mai poate sa joace in telenovele fete dragute confundate de pampalai cu scorpii. In telenovele, dupa o anumita varsta femeile mai au doar doua tipuri de personaje: 1. Femeia mai in varsta tip scorpie, care desi poate fi un personaj interesant da prost la imagine dc te axezi pe asa ceva sau 2. Femeia mai in varsta de treaba, personaj mai degraba plictisitor si care nu ofera nicio provocare.
    Asa ca o da si ea pe filme de holiud si/sau animatie.

    1. Ai rezon, eram răutăcioasă🙂 oricum Kate nu e așa bătrână, și joacă în continuare și în telenovele ca protagonistă. Dar na, mulți actori visează să ajungă la Hollywood, care nu e nicidecum mai prietenos cu femeile de vârstă mijlocie, și unde cineva precum Kate are și handicapul etnic pe deasupra. Thalia s-a străduit din greu să devină vedetă și în America de Nord, și cu actoria și cu muzica, și n-a reușit. Singura actriță de telenovele care-mi vine în minte ca transfer Hollywoodian reușit e Salma Hayek, dar ea s-a cărat din Mexic foarte devreme.

      1. salma a jucat in telenovele? n-am stiut. oricum, thalia nu mi s-a parut chiar grozava ca actrita (cat am vazut eu; n-am fost o consumatoare ferventa si/sau frecventa de telenovele, dar cand „frunzaream telecomanda” mai picam 2-3-5 minute si pe asa ceva; din fericire pentru mine nici maica-mea n-a fost consumatoare de telenovele; ea urmarea „tanar si nelinistit”, dar si de ala s-a lasat). salma, in schimb are niste roluri foarte misto. sa zicem doar de „frida”.
        dar ai dreptate, hollywood-ul nu e prea prietenos cu femeile de varsta mijlocie. (barbatii se mai scot🙂 dar nici cu ei nu e chiar lapte si miere)
        am vazut acu’ ceva timp filmele suedeze facute dupa seria „milenium”. si daca mi-a placut cu adevarat ceva la filmele alea (dar de-a binelea, fara ascunzisuri si ameteli de pretins intelectual) au fost actorii. personajele (si ei si ele) de 40 si ceva-50 de ani- aratau a oameni de 40 si ceva-50 de ani, asa cum poti sa-i intalnesti oriunde pe strada. niste riduri, niste piele lasata, sunculite, ochelari de vedere (scosi la momentul cu pricina), totul expus fara false pudori inclusiv in scenele „fierbinti” foarte natural si fara probleme. te face sa te simti bine in pielea ta de om/oama fara bani si/sau chef de operatii estetice, botox, photoshop si alte misculatii. (posibil sa nu rezonezi cu problema; mai ai o gramada chiar si pana la 30 de ani; ziceam si eu asa; ca n-am saturat de poze cu „uite de bengos arata x actrita la 50-60-70 de ani; am aproape 35 si imi ador cele 3-4 fire de par alb; riduri inca n-au aparut sau nu le-am vazut; la 70 vreau riduri de ras si de plans si de viata).

      2. Salma a jucat în telenovela Teresa (iată genericul de început: https://www.youtube.com/watch?v=u0DNMjBW4Dw Super-cheesy a la anii 80, extra-amuzant). Thalia nu era prea talentată ca actriță, într-adevăr, dar era foarte frumoasă, ceea ce e suficient pentru un număr mare de celebrități de la Hollywood, s-o fi gândit că merge și pentru ea…
        Eu mai am 3 ani până la 30 și cam 20% păr alb. N-aș putea spune că ador această situație😀

Comentariile sunt închise.