Mercury Power, Make Up

ami-in-the-opening-credits

Voi care dintre Sailors ati fi vrut sa fiti cand erati mici si va uitati la Sailor Moon?

Eu as fi vrut sa fiu Marte. Rosu e culoarea mea preferata, iar Marte era cea mai frumoasa (dupa parerea mea, desi toate au, in esenta, fete la fel si doar coafuri si culori de par si ochi diferite, ca niste papusi Barbie), superputerea ei era focul, si in general avea o fire afurisita si nu lasa pe nimeni s-o calce pe coada.

In loc de asta, ori de cate ori era rost de jucat de-a Sailor Moon cu alte fetite, eu ma pricopseam cu Mercur, pentru ca Mercur era o tocilara timida pe care n-o voia nimeni, cu o superputere cam jenibila si nu foarte utila (baloane de sapun), iar eu eram, de asemenea, o tocilara timida.

Acum insa, daca ma gandesc bine, Mercur era o tipa valabila. In primul rand, avea parul albastru. In al doilea rand, probabil as fi putut avea o conversatie interesanta cu ea despre varii subiecte, in timp ce Usagi/Sailor Moon de exemplu n-ar sti sa discute decat despre mancare, somn si Mascatul in Frac.

In caz ca nu v-ati prins deja, intentionez sa vizionez toata seria noua din Sailor Moon, ba sa mai scriu si recenzii, iar saptamana asta va ofer „Episodul 2- Sailor Mercur”. AICI. 

5 gânduri despre “Mercury Power, Make Up

  1. Am aflat din episodul doi ca Ami e Fecioara… si eu care am crezut pana acum ca era Gemeni…

    Cand eram mica voiam sa fiu Sailor Moon, dar era mereu luata de altele ㄱ-ㄱ

    1. Ami e Fecioara „clasica” dupa descrierea din zodiac, super-analitica.😀 Deci avem si aceeasi zodie, e clar de ce ma tot pricopseam cu ea.

      1. parca din socotelile mele din postarile tale, imi dadusem seama ca esti Balanta, dar na se poate sa fi existat si eroare, postarile poate nu au fost scrise chiar de ziua ta😀

      2. Sunt nascuta pe 22 septembrie si de obicei postez un pic dupa ziua mea. Dupa majoritatea zodiacelor pe care le citii, ziua mea e ultima sau penultima zi de Fecioara, desi mai gasesc unele care ma trec la Balanta din cand in cand.
        Oricum, nu ma innebunesc dupa zodiace, dar cum Fecioara e cu despicatul firului in patru si Balanta cu nehotararea, iar eu am ambele defecte, putem spune ca am doua zodii.😀

Comentariile sunt închise.