Singularitatea tehnologica e departe

Eu: Am calculatorul asta doar de cateva saptamani. Mi se pare extrem de suparator ca deja s-a si stricat.

Nenea tehnicianul: Pai uite, vad ca acum porneste.

Eu: Da, dar avand in vedere ca azi-dimineata ecranul s-a facut rogvaiv si apoi negru, si apoi a fost decedat ore in sir, nu pot sa ma consolez cu gandul ca acum porneste, ca sa ma lase in drum data viitoare in mijlocul lucrului, de exemplu.

El: Pai, noi putem sa vedem daca are vreo problema, sa-i facem niste teste…

Eu: Aha.

El: Dar daca n-are nimic, o sa va coste niste bani sa vi-l dam inapoi.

Eu: Desi e in garantie.

El: E in garantie, asta inseamna ca putem sa-l reparam gratis. Dar daca n-are nimic, ce sa reparam? Inseamna ca l-ati adus degeaba.

Eu: Aha.

El: Si n-avem timp sa ne uitam la el pana luni, sa stiti.

Eu: Aha.

El: Daca erau mai putin de 28 de zile de cand l-ati cumparat…vi-l inlocuiam direct. Dar asa…sunt vreo 31, ne pare rau.

Eu: Aha. Stiti ca toate astea nu prea ma incurajeaza sa cumpar din nou, vreodata, de la firma dumneavoastra, da?

El: (cu condescendenta)…Doamna…eu nu cred ca unitatea are nimic.

Eu: Aha.

El: Cel mai probabil a fost doar o acumulare de electricitate. Dumneavoastra nu stiti, doamna, dar asta se intampla cu orice laptop din cand in cand, indiferent de producator…

Eu: …Se mai intampla sa moara complet cateva ore cand e nou-nout.

El: Da, doamna.

Eu: Dar eu am avut laptopuri ani de zile, si pana acum nu mi s-a intamplat asa ceva.

El: Da, dar stiti, laptopurile mai vechi…sunt facute sa reziste.

Eu: Si acum nu le mai faceti sa reziste.

El: Doamna…acum e mai important sa fie subtiri.

Eu: Aha.

Deci da, momentan nu mai am calculator. Pana la urma a venit un nene mai simpatic care mi-a promis ca o sa rezolve problema ASAP, „si atunci o sa va recapatati increderea in firma noastra”, dar nu sunt din cale-afara de optimista. Si bineinteles, s-a intamplat fix inainte de 2 deadline-uri la serviciu si unul la un proiect personal si cand tocmai imi oferise cineva niste treaba suplimentara, si am scris toata treaba asta de la munca.

Ramaneti pe receptie.

6 gânduri despre „Singularitatea tehnologica e departe”

  1. una din legile lui murphy spunea ca daca calculatorul se strica, se strica neaparat in momentul cel mai prost posibil.

    1. cred ca legea asta e valabila pentru absolut orice se poate strica, nu doar pt calculatoare.

  2. sa mor daca mi s-a intamplat vreodata si am laptop din 2006. cand a murit , s-a dus lipitura de pe chip si a tb refacuta. Dar cred ca omu are dreptate cu laptopurile astea subtirele care nu sunt facute sa reziste. Al meu e matusalem :))))

  3. Buna…Ceea ce a spus”nenea tehnician” , e un mare „bullshit”…scuzati-mi limbajul. Atat timp cat produsul este in Garantie, sunt obligati sa-l repare, sa-l testeze, etc…fara o cheltuiala din partea clientului( asta daca nu cumva se considera ca defectul s-a produs ca urmare a actiunii clientului…voita sau nu…aici e partea tricky 🙂 ). Oricum , e urat ca in continuare dam peste de-al de ” Nea Gigi Instalatorul, bun la toate”, care asteapta un ciubuc ceva, ca sa-si faca treaba pentru care e platit si e obligat sa o faca…
    Oricum , sper sa rezolvi cat mai curand cu laptopul si nu uita…e in garantie, nu trebuie sa platesti nimic, pentru nici un test, sau orice altceva…
    O saptamana cat mai buna!

Comentariile sunt închise.