Reportaj de la Comic Con, prin bunavointa trimisului special Nadia

IMG_0054
Sailor Venus si prietena ei…aaa….din alt anime, cred. Ia nu faceti misto de mine, n-am cum sa le stiu pe toate.

 

Am fost la Comic-Con la Londra. Cum, nu stiti ce-i ala Comic-Con? Ia puneti mana si cititi. Iar daca stiti, atunci cititi si mai abitir, ca ala din Bucuresti n-o sa fie oricum la acelasi nivel in primii zece ani sau cam asa.

6 gânduri despre “Reportaj de la Comic Con, prin bunavointa trimisului special Nadia

  1. super misto.
    intr-adevar, daca asa ceva chiar nu te face sa zambesti, macar, asa nitel, cu-n cotl de gura daca chiar ai necazuri, apoi viata e pustiu.
    eu sunt curioasa daca vreodata se va intampla sa pomesti de anime-ul meu favorit.🙂 inca nu s-a intamplat, dar am rabdare garla.

    1. E posibil sa nu-l fi vazut, in functie de cat de vechi e. (Nu prea sunt la curent cu animeurile mai noi). Nu vrei sa-mi spui care e?😀

      1. E vechiut. De prin 2000, atunci a inceput la el acasa. Avand in vedere ca de fapt e singurul anime pe care l-am urmarit cu perseverent, de la cap la coada (cu exceptia celor din copilarie) e mai mult o curiozitate de principiu, metaforica si metafizica, asa ca nu spun.🙂

Comentariile sunt închise.