Crăiasa Powerpuff

elsa
Elsa din „Frozen”, concept art de Brittney Lee

De unde ați ști la ce filme de desene animate să vă uitați dacă n-ar fi Nadia și recenziile ei inteligente, pline de miez și analiză intelectuală? Eh, probabil ați citi alte recenzii pline de miez sau pur și simplu v-ați duce fără să citiți nimic, dar vă rog, nu-mi stricați mania grandorii. Pentru că am fost să văd la cinematograf acest musical Disney care m-a zgâriat pe creier, numai de dragul vostru, iar acum puteți citi articolul care a rezultat, în ENGLEZĂ și ROMÂNĂ. 

Sursa foto: Stitch Kingdom

3 gânduri despre “Crăiasa Powerpuff

  1. o cronica de film in stilul in confundabil „nadia”. totusi, am o vaga senzatie ca te-ai abtinut un pic.🙂

    1. Adevărul ăsta e. Animation Magazine e un site mai serios și mai presă decât blogul meu, așa că încerc să nu zic chiar tot ce-mi vine la gură :)))

  2. Eu nu citesc niciodată recenzii de animație – pur și simplu ma uit la absolut toate filmele, ca sunt făcute de Disney, Pixar, AKOM, DreamWorks, sau Etc.
    La anime nu prea ma uit pt simplul motiv ca dacă vezi una-doua, parca le-ai văzut pe toate, sunt pe același calapod in marea majoritate.
    Pana și la action sci-fi movies ca Alien, Avatar sau Prometheus etc ma uit de dragul animației/efectelor speciale si-i urmăresc constant pe prietenii mei de FB care sunt în games si 3D pt ca ma oftic destul ca n-au apărut toate astea atunci când mi le-as fi dorit eu – în tinerețea mea😀😀
    Deci măcar sa admir ce fac alții acum😀
    Jocuri nu joc, dar mi-ar place sa le pot urmări ca pe un film pt imagistica si partea grafica doar. Din păcate se poate doar dacă le joci și aia nu ma interesează – ca orice lucru care duce la adicție/dependenta
    Nu prea-mi pasa cat de bun/prost e scenariul, dacă execuția vizuala e buna, ma uit – partea vizuala de fapt ma fascinează, nu partea scenaristica pt ca aia n-are de-a face cu artele plastice🙂 deci pt mine e pe planul 2

Comentariile sunt închise.