De ești tu aceea, nu-ți sunt fiică eu

Pentru că tocmai a fost nevoită să arunce un pulovăr vechi pe care i-a tot fost lene să-l coasă până a ajuns irecuperabil, Nadia își cumpără o jachetă pufoasă care să acopere locul gol din garderobă. Nadia plătește la casă.

Casiera, o fată de vreo 18-19 ani: Ce mănuși mișto ai! (Nadia are niște mănuși cu capete de vulpi)

Nadia: Mulțumesc.

Casiera: Îmi plac foarte mult chestiile astea cu figurine drăguțe care te fac, așa, să ieși în evidență.

Nadia: Mulțumesc.

Casiera: Dar nu oricine poate să poarte asemenea chestii, nu crezi?

Nadia: Aha.

Casiera: Adică trebuie să ți se potrivească cu stilul tău și cu aspectul și așa, în general, și cu vârsta.

Nadia: Ahîm.

Casiera: Uite, de exemplu mama cumpără tot timpul chestii de felul ăsta și nu i se potrivesc deloc, parcă nici nu și-ar da seama că nu se mai cuvine, a trecut vremea, gata!

Nadia:…

Casiera: Își ia tot felul de caraghioslâcuri, și iese cu ele pe stradă, i-am zis, mamă, ai o vârstă, nu mai merge, ce naiba. Ai aproape 50 ani! Plătești cu cardul?

Nadia: Ăăă, poftim? Ăăă, da.

Casiera: Tocmai ce și-a luat o căciulă cu urechi de panda și mi-e și rușine să mai ies cu ea pe stradă, ne vede cineva împreună, eu și cu mama mea care are căciulă cu urechi de panda, ce-o să spună, că mama mea s-a sclerozat. Dar nici nu știu cum să-i mai atrag atenția, că după aia se supără pe mine.

Nadia:…

Casiera: Mă întreb dacă e o chestie de îmbătrânire, devine omul mai ciudat…că înainte nu era așa. Când eram eu mică nu și-ar fi luat căciulă cu urechi de panda. Și măcar de m-ar fi văzut pe mine, să zici că vrea să fie în rând cu tineretul. Dar eu n-am căciulă cu urechi de panda.

Nadia: (disperată) Mă grăbesc…ăă…vă rog?

Casiera: Și căciulă e mai rău decât mănuși, că mâinile le mai bagi în buzunar, cine se uită la ele, dar pe cap vede toată lumea ce ai.

Nadia: …

Casiera: Sigur, poftim bonul! Dar, cum ziceam, mănușile tale sunt foarte mișto. Doar să nu-și cumpere și mama!

Nadia: Mulțumesc.

Casiera: O zi bună!

Dacă s-or mai găsi căciuli cu urechi de panda până îmbătrânesc eu, o să-mi iau una fără îndoială.

11 gânduri despre “De ești tu aceea, nu-ți sunt fiică eu

    1. Old ladies cu părul mov sau albastru e o chestie obișnuită, nu cred că se miră nimeni de ea. E, dacă avea părul mov și o bentiță cu urechi de panda…😀

  1. Aha. Intai ma gandeam ca doar incearca sati spuna discret ca manusile sunt interesante, dar nu ti se potrivesc, dar ea defapt voia sa spuna cuiva oful ei.

  2. Sarmana fata, vroia si ea sa-si spuna oful cuiva… Ea atat de tanara si de matura, cu o mama atat de netanara si imatura…🙂

  3. mama are palton rosu. si peste vreun an juma’ face 60 de ani. nu stiu cum e prin alte parti, dar pe la mine p-acasa (nu pot sa ma exprim la modul general despre romania, n-am stat de vorba chiar cu toata lumea): „nu poti, draga, sa porti rosu, dupa 20, hai 25 de de ani, ca esti femeie serioasa”. mie imi place sa merg cu ea pe strada in paltonul ei rosu pentru ca si mie imi place sa port rosu desi nu mai am de muuulta vreme 25 de ani. (parca-i aud pe copii/nepotii mei: nu mai pot sa ies cu mama ca se imbraca asa tinereste, are o varsta draga si ea tot cu rosu).🙂

Comentariile sunt închise.