5 gânduri despre “Professional Mood Improver

  1. Chestia asta imi aminteste de o intamplare cand veneam spre casa de la cursuri si un ghemotoc blanos s-a tinut dupa mine pana acasa. L-am luat sus, i-am facut baie, i-am dat niste lapte si parca o conserva de ton, apoi a doua zi l-am dus la deparazitat si de atunci a ramas in viata mea. Pufoseniile astea mici stiu cum sa-ti intre pe sub piele si sa nu mai iasa de acolo.

    1. Pe străzile din Londra nu sunt animale fără stăpân (în afară de vulpi și bursuci), așa că asta era pisica dolofană și bine îngrijită a cuiva. De fapt, asta mi-a plăcut, că a venit și m-a înveselit și a plecat imediat, fără nici o pretenție ulterioară😀
      Dar mi-ar plăcea să am o pisică. Din păcate, momentan locuiesc cu chirie, așa că nu se pune problema.

Comentariile sunt închise.