The Loneliness of the Short Distance Racer

Cum spuneam, înapoi la programul de desene cu girafe. Sau în fine, astăzi, melci. Pentru mai multe detalii despre sportul palpitant numit curse de melci, vizitați acest site. Din păcate am aflat prea târziu că acest prestigios campionat internațional are loc în Marea Britanie, altfel aș fi putut relata evenimentul de la fața locului.

next week's story

the race

Old Quagglemaloppe wheeled his eyes around to have a good look at what the world had become.

*

He’d lived the better part of his life like most of his kind, witnessing the sky travel above him to illuminate more important lives, and the earth slowly crawling underneath his muscular leg, bringing here a green pasture of delight, there a hurdle to take on. It had its ups and downs this way of living, unexplained surges of acceleration interspaced in the vast matrix of wait & see, but only if you were lucky, or not lucky, rather just special, chosen, singled out by a form of chance that could very well not be translatable into good fortune. Some just carried one waiting, being and one day, dying.

As honest Old Quagglemaloppe was approaching the end of his life, when two times already he’d been a man and three times a…

Vezi articol original 556 de cuvinte mai mult

Un gând despre “The Loneliness of the Short Distance Racer

  1. Am vrut sa scriu si eu la mine pe pagina un articol de genul referitor la acea fata din Londra dar, dupa ce am scris ceva la el, m-am oprit si am zis ca nu are rost.

    Si nu are rost tot din cauza mentalitatii romanilor. E un subiect prea amplu pentru a contra acea fata care nu are nici un final.

    In fond si la urma urmei, frustrarile din comentarii vin pe acelasi fond lipsit de cultura, cum majoritatea comentariilor, celor care sunt plecati din tara, din punctul meu de vedere, vin de la oameni cu ”2 clase”.

    Oamenii inteligenti pleaca si nu se mai intorc in aceea tara ( Romania ) care sustine novalorile si denigreaza valorile.

    Eu sunt in Franta, medic dentist si nu m-as intoarce acasa niciodata, nici in vacanta.

    Cum zicea Einstein mai demult: lucrul interesant la oameni inteligenti: par nebuni in fata prostilor.

    De la afirmatia asta se poate parafraza in diverse domenii.

    By,
    Dr.Ciprian-Florin Barsan

    PS: Pe langa comentariile aiurea lasate, macar te-ai ales cu un rating bun🙂
    PS: Nu am avut cum sa-ti scriu ca nu ai lasat pe site nici un mod de contact si am zis sa scriu aici.

Comentariile sunt închise.