Spuneți-mi Kate

Mi se spune des că aș semăna cu Katie Holmes, actriță americană cunoscută pentru cariera ei inexistentă (juca pe vremuri într-un serial tradus la noi „Cei mai frumoși ani”, care se dădea pe Pro TV, dacă știți. Dacă nu știți, n-ați pierdut nimic) și pentru gusturile proaste în materie de bărbați (tocmai ce a divorțat de scientologul țăcănit Tom Cruise).

Primul care m-a pricopsit cu comparația a fost tata, care urmărea din când în când serialul cu pricina-pe vremea aia eu eram o fragedă adolescentă. Dacă arăt pe feisbuc o poză cu moaca mea, cuvintele „Katie Holmes” nu vor întârzia să fie menționate. De când mă aflu în Anglitera, unde Katie pare să fie ceva mai cunoscută, am auzit asta și mai des. De pildă, la o audiție cu actorii pentru un filmuleț de la master, o fată m-a întrerupt din explicat scenariul ca să se minuneze cât semăn cu Katie Holmes. „Toată lumea zice că semăn cu Katie Holmes”, i-am povestit unei mătuși. „Trimite-mi și mie o poză cu Katie asta, că eu n-o știu”, zice mătușa. Așa că i-am trimis. „Mi-ai trimis o poză cu tine”, zice ea. „Acum trimite-mi și o poză cu Katie asta.”

Nadia si Katie Holmes
De la stânga la dreapta: Nadia și Katie Holmes. Nici o asemănare: io sunt deșteaptă, ea e frumoasă.

Mă rog, mie nu mi se pare că am semăna, dar nu cred că ar trebui să mă plâng. Katie Holmes e o fată drăguță, iar lumea îmi zice că arăt ca ea, nu că suntem la fel de tăntăloaice. Mai nou, însă, văd că sunt confundată și cu alte Kate, așa cum este relatat mai jos:

wellies

Sau poate fata o fi încurcat, pur și simplu, Kate-le. Aștept cu interes să fiu confundată cu Kate Winslet, Kate Middleton, ba chiar și cu Katharine Hepburn, chiar dacă a murit acum vreo zece ani.

2 gânduri despre “Spuneți-mi Kate

Comentariile sunt închise.