Din nou despre filme de animație, cu gazda dvs. Nadia

„Ernest și Celestine” e un film animat franțuzesc absolut adorabil, cum nu se mai fac la Haliud de când au început să se ofilească studiourile de animație Disney, și pe care eu l-am văzut ieri la Festivalul Filmului Francez în Londra. E puțin probabil că o să fie distribuit în cinematografe în România, dar dacă vreți să știți ce să furați de pe torrente, ăăă, pardon, comandați pe DVD mai târziu când aveți chef de un film absolut adorabil, citiți recenzia mea pentru animationmagazine.eu, în ROMÂNĂ și în ENGLEZĂ.

Vă sfătuiesc să aruncați un ochi și pe site-ul adorabil al filmului, care se adresează însă numai francofonilor, că deh, vorbim despre un popor de oameni care au botezat computerul „ordinateur”.

Vă mulțumesc pentru atenție, la revedere!

2 gânduri despre “Din nou despre filme de animație, cu gazda dvs. Nadia

  1. daca scenariul l-a scris pennac, sigur n-ai inventat substratul politic.🙂 cartile lui, mai ales seria „malaussene” sunt misto de tot. si ca mesaj si ca scriitura. mie imi plac.
    verificand cum se scrie corect (am uitat cam toata franceza pe care am stiut-o candva) am constatat ca poliromul a sarit 3 carti din serie, nu una, cum credeam eu. of.
    voi cauta filmul.
    ps. pentru expozitia aia chiar n-ai putut sa imprumuti un copil de nicaieri?! eventual chiar unul care voia sa vada ce-i acolo dar ma-sa/tac-so „aveau timp”?!

    1. Păi…n-am oameni cu copii în anturaj, n-aveam de unde să împrumut… Majoritatea ălora de vârsta mea nici n-au, sau, oricum, nu suficient de mari cât să-i poți duce de mânuță la o expoziție.

Comentariile sunt închise.