Cui nu-i plac pisicile?

Haruki Murakami știe că oamenilor, în general,  le plac pisicile,  de-aia toate cărțile lui au cel puțin o pisică, dar de obicei mai multe.

Pentru alte secrete literare de-ale lui Haruki, consultați rubrica „interviuri imaginare cu scriitori morți, în principiu, dar care în ultima vreme sunt numai d-ăștia vii”, găzduită, astăzi, de Daily Cotcodac, apăsând pe linkul ĂSTA.

5 gânduri despre “Cui nu-i plac pisicile?

  1. citit, lasat comentariu acolo.
    voiam sa-ti doar sa verifici programele posturilor de sport din marea britanie. eurosportul de la noi zice ca a inceput sezonul la patinaj artistic. saptamanile astea: niste nationale si/sau grand prix-uri sua si canada.🙂

  2. foarte dragut! ma faci sa zambesc. hai te rog fa unul cu mircea cartarescu! nu am citit nimic, nu pot sa-l citesc, nu ma intereseaza deloc, imi pare super super insipid, cel putin ca mesaj. iar ca persoana penibil. nu stiu ce parare ai, in cazul in care ar fi pe aproape m-ar amuza terbil un interviu de-al tau cu el.

    1. Păi mi s-a mai sugerat cu Cărtărescu, dar ce să fac dacă nici eu n-am citit mare lucru de el? În afară de niște povestiri scurte când eram la liceu, din care nu mai țin minte mare lucru. N-avem despre ce vorbi🙂 Și na, nu e ca și cum pot să mă duc la biblioteca publică aci în Londra și să-i întreb dacă au Cărtărescu.
      Deci din păcate nu sunt suficient de cultă să pot vorbi cu nenea.

Comentariile sunt închise.