În premieră națională

Ăsta e un filmuleț pe care l-am făcut la facultate în Anglitera și care n-a fost primit la Animest sau la vreun alt festival, așa că e de datoria autoarei să și-l promoveze singură pe calea undelor internetice, nu? Este vorba nici mai mult nici mai puțin decât de varianta animată a poveștii Girafei cu insomnie, scrisă și desenată de Nadia acum patru ani când era încă tânără și plină de viață. Nadia, nu girafa. Girafa va fi mereu tânără și plină de viață.

Vocea narațiunii îi aparține unei adorabile tinere actrițe galeze (nu-i așa că accentul galez e adorabil?) care a acceptat să lucreze pentru mine pe gratis, iar poezia a fost tradusă și adaptată în engleză de prietenul Nadiei, care și el a muncit gratis, deși presupun că din alte motive. Iar titlul zice premieră națională pentru că premiera internațională a fost în octombrie anul trecut, la cinema Curzon în Soho, alături de alte filmulețe făcute de colegi. Și vă rog să nu râdeți de mine când o să vă spun că eu nu m-am dus pentru că mi-a fost rușine, pentru că mi-am zis „Dar dacă e foarte prost și lumea din sală o să râdă de filmul meu foarte prost și eu n-o să mai știu unde să mă ascund” și uite așa, mă rog, sunt cam fraieră de felul meu. Nu că nu e posibil să fi avut dreptate, dar sunt convinsă că s-au văzut pe lume chestii și mai și ale căror autori nu-și fac atâtea griji.

Și cu asta, basta, de acum vom lăsa girafa în pace și ne vom îndrepta spre povești noi, că doar nu suntem scenariști la Haliud, să tot reciclăm aceleași idei la infinit.

4 gânduri despre “În premieră națională

  1. De departe, cel mai dragut filmulet pe care l-ai facut vreodata! Si, da, ai fost fraiera ca nu ai fost la premiera, pentru ca ai ratat valul de aplauze pe care sunt sigura ca l-a starnit opera ta (ma rog, a voastra ). Felicitari! Yay,Nadiaaa! Pf, cate semne de exclamare…

Comentariile sunt închise.