Illustration Friday: Vocal

A late entry, featuring birds. Again. I’ve been drawing birds a lot lately, I notice. Oh well, Picasso had the Rose Period and the Blue period and I have the bird period.

7 gânduri despre “Illustration Friday: Vocal

  1. Le-am aratat desenul colegilor mei de aici din Gdynia (Polonia), adica o bucata rus si multi polonezi si toti imi zic ca bei cam mult. Muahahaha

    1. Nu, eu n-am nevoie să beau mult, că după o bere deja m-am înveselit, după două se învârte casa cu mine. De tărie nici nu mai are rost să discutăm.

      1. Se pare ca mai nou nici eu. Ficatul meu a predat armele. Cum se traieste fara alcool? Adica ce face un om treaz? Ce bucurii are el, ce hobby-uri? Imi poti descrie succint viata fara alcool? Poate un articol mic, un referat. Bitte…

Comentariile sunt închise.