Doamnelor, domnilor, precum și cei aflați în stări intermediare!

Dacă veți binevoi să faceți clic pe imaginea de mai jos, care este de fapt un pătrățel cu text în el, veți păși în Nadialand, locul cu domeniu punct com unde cerul e mereu albastru, iarba e verde, elefanții sunt roz și toate creaturile, cuvântătoare sau nu, au ochi rotunzi și mari cât cepele.

Carevasăzică mi-am făcut un sait cu creațiile mele mirifice, ca să mă laud încolo și-ncoace cu ele, doar-doar oi ajunge cândva să trăiesc de pe urma lor- că dacă tot desenez ca un copil de cinci ani, măcar să le vâr într-un ambalaj profesionist. Sau semiprofesionist, că momentan nu-mi permit cine știe ce drăcovenii webdesignerești artisticoase.

Sper că vă place. Vă place, da? Dacă vă place, mai arătați și altora. Aștept păreri, impresii și sfaturi, deși, desigur, îmi rezerv dreptul de a le ignora cu desăvârșire pe cele din urmă.

Cam atât momentan, vom reveni cu alte noutăți pe măsură ce le vom avea. Rămâneți pe frecvență!

Un gând despre “Doamnelor, domnilor, precum și cei aflați în stări intermediare!

Comentariile sunt închise.