Nadia hipsteriță

Nu știu cum mai stă treaba prin București, dar când locuiam eu acolo era foarte trendi să faci bijuterii din FIMO- în așa măsură că nu mai aveai loc pe Internet de fete care confecționau așa ceva, iar universul zilnic al hipsterițelor urbane se învârtea în jurul târgurilor handmade (singura problemă era că din moment ce toată lumea avusese simultan ideea de a face cercei din FIMO, clame de păr retro din pene și genți din cuvertura din sufragerie a bunicii, produsele handmade nu-ți dădeau, de fapt, mai multe opțiuni de a fi special decât cele de serie.)

Acu, departe de mine gândul să pretind că mă țineam la distanță de valul cu pricina- din contră, mi-am cumpărat o cantitate impresionantă de cercei cu varii figurine, buburuze, elefanți, meduze și alte alea, făcuți de alte tinere talente, că eu habar n-aveam de unde se cumpără materia primă. Presupun că, na, vreme trece, vreme vine, s-o mai fi domolit trendul. Eu, ca orice om în contratimp cu societatea, abia acum, când am în sfârșit la nas un magazin de „art supplies”,  m-am apucat să-mi fac singură niște hipstereli.

Nu vreau nimic, doar să mă laud. În încheiere, fără absolut nici o legătură, niște porci zburători pe care i-am desenat pe hârtie, că nu mai făcusem așa ceva demult.

5 gânduri despre “Nadia hipsteriță

    1. Heh, nu trebuie să-l plăteşti, pentru prieteni e gratis.🙂 Cum îl vrei, de pus la gât? cu ce fel de şnur? sau doar o figurină?

Comentariile sunt închise.