Piața vs. Superpiața, și o bufniță beată

Am făcut acest filmuleț pentru un concurs organizat de Royal Society of Arts. Poanta era să ilustrezi un fragment dintr-un discurs de la conferințele lor. Mi-au trimis un mail acum niște vreme să mă anunțe că m-am calificat în semifinale (dar nu mi-au zis câți sunt în semifinala asta a lor), și încă unul azi cu vestea tristă că nu sunt printre cei cinci finaliști. Zic tristă nu pentru că mi s-ar părea că filmulețul meu e cine știe ce sau pentru că mă simt lovită în onoarea artistică, dar aveau niște premii în bani de care am nevoie ca Dracula de sânge.

Ăstalalt filmuleț l-am făcut degeaba, pur și simplu pentru că am dat peste expresia englezească „beat ca o bufniță fiartă” și mi s-a părut foarte amuzantă.

3 gânduri despre “Piața vs. Superpiața, și o bufniță beată

  1. Colegii mei englezi aveau alta expresie: „esti beat ca betivul satului in Irlanda, la prima ora a diminetii”. In engleza suna mai ok.

Comentariile sunt închise.