Illustration Friday: Suspense

Sometimes, when I’m on my way to or back from my grocery shopping, I meet a fox in my neighbourhood. Since I don’t know how to deal with foxes, and the fox doesn’t know how to deal with Nadias, we just stare at each other.

7 gânduri despre “Illustration Friday: Suspense

    1. Am citit, dar cred că vulpile de pe-aici au petrecut prea multă vreme pe lângă oameni ca să-și mai piardă vremea cu asemenea sentimentalisme.

    1. Hahahahahaha. Mi-ar plăcea un drog care să mă facă să mă cred în mod permanent o portocală. M-ar scuti de multe griji. Din păcate din ce citesc acolo văd că e doar un fel de urban legend.

  1. Asta e tare ! Si ca desen si ca orice. Nu ca celelalte desene nu ar fii. Dar asta cat de ignorant ai fi te izbeste. Ti s-a intamplat /:) ? Daca da dezvolta subiectul chiar daca mai infloresti😉 .

    1. Unde stau eu nu e chiar Londra-Londra, ci o suburbie (ce numesc ei Greater London) care arată ca un orășel de țară și are multe spații verzi. E plin de vulpi care noaptea îmi cântă serenade sub geam mai ceva ca maidanezii din București. De obicei le văd țopăind prin cartier seara, dar acum am dat peste una ziua în amiaza mare, și s-a mai și oprit să se holbeze la mine.

      1. Esti cel mai fericit om din lume. Nu esti terorizata de niste iepuri infioratori care topaie prin tufisuri, mai ales cand ma intorc noaptea beat de la carciuma. Gruss Gott, am sarit de pe pod din cauza lor direct in Maade. Noroc ca nu stiu sa innoate!

Comentariile sunt închise.