7 gânduri despre „Illustration Friday: Fuel”

    1. Mi-e frică de ambele chestii menționate de tine, la care adăugăm claustrofobie, și un vârf de cuțit de teroare în stare pură când avionul face manevra aia oribilă cu lăsatul pe-o parte la viraj și pământul devine cer preț de câteva momente.

      1. Am pilotat o data, la varsta 16 ani un avion (de mici dimensiuni ce-i drept) si mi-a placut foarte mult, aveam o senzatie de libertate absoluta. Priveste partea pozitiva, pana acum nu ai patit nimic grav, cu timpul o sa te obisnuiesti (priveste totul ca o noua provocare). 😀

    1. Gusturile nu se discută. 😀 Din punctul meu de vedere e o experiență oribilă care îmi provoacă plâns isteric și insomnie cu o lună înaintea evenimentului.

  1. Câh, îmi transpiră palmele când mă gândesc la biletul de avion către Irlanda care zace în sertarul cu acte. M-a pus naiba să le zic unor prieteni că vreau şi eu să merg cu ei o săptămână în Irlanda la anul, de ziua Sf. Patrick şi au găsit de cuviinţă să mă cadorisească de ziua mea cu biletul de avion. Urăsc avioanele la fel de mult precum urăsc stewardesele blonde şi promiscue… I totally understand you…

Comentariile sunt închise.