Ssst!

Nadia încearcă să pescuiască, de undeva din străfundurile minții ei, niște idei. E nevoie de ele musai- pentru filmul de dizertație, de pildă. Ideile nu se lasă pescuite. Așa că Nadia stă. Și mai stă. Și doarme, și se uită pe pereți, și pe urmă la lebedele de pe Tamisa, și iar stă. Poate ideile or veni singure, poate că nu e cazul ca Nadia să se miște prea mult, să nu le sperie. Sau poate, din contră, ideile s-au otrăvit cu atâta lene și acum zac decedate, cu burta în sus, ca după o deversare de deșeuri toxice în mare.

6 gânduri despre “Ssst!

  1. O veche strategie de pescuit presupune lasarea pestilor pe uscat, mai ales pentru cazul in care se termina rabdarea. Tehnic ar merge prin secarea bazinului mintal, dar cum sa-ti golesti mintea in vremurile astea de liniste senina, poate printr-o plansoare de fericire.
    Partea curioasa este ca lebedele nu mananca peste fiind vegetariene.

  2. Jó reggelt! Stiu eu niste prafuri… ai fii uimita ce idei iti vin dupa aia!

  3. mie cele mai bune idei imi vin dupa un somn sanatos (inainte de somn ma gandes un pic la problema, in somn ea continua sa ma preocupe). unei prietene cele mai bune idei ii vin pe buda.🙂

  4. Mi-am adus aminte de un film vechi: Aguirre der Zorn Gottes din 72′”. Kinski in cautarea lui El Dorado. Cel mai bun film german.

  5. Nadiaaaa, iar sunt offtopic. As putea sa iti las un mail, da mi-e lene sa caut adresa si aici stiu ca vezi sigur comentariul.😀

    Vellant caută ILUSTRATORI talentaţi & inspiraţi pentru viitoare colaborări în domeniul cărţilor pentru copii. Aşteptăm cv & portofoliu la simona [la] vellant [punct] ro

    Baftaaa!!🙂

Comentariile sunt închise.