Illustration Friday: Cultivate

A quick and silly one, as I don’t have much time on my hands these days. But I must say, I don’t advise you to cultivate this type of carrots.

14 gânduri despre “Illustration Friday: Cultivate

  1. Si eu vreau sa imi desenezi o oaie. Daca o sa imi placa o sa o tatuez langa cei doi crocodili in stare evidenta de ebrietate. Aici sunt cateva oi care pasc pe dig, pazite de un gard electrificat. Sunt oboze. In zona asta pana si oile sunt obeze si nu mananca numai Wurst.

    1. Îmi pare rău, sorine, plouă peste mine cu termene de predare la școală. Vorbim mai încolo când reușesc să respir.😀

  2. Nadia, aseara colegul meu a murit in somn. Nu pot… rectific, nu vreau sa cred asta. Maine o sa ma duc la munca si o sa continuam ce am stabilit sambata seara. Nu stiu daca realizezi ce inseamna assta, omul cu care am vorbit ieri astazi nu mai exista. L-am gasit rece, mort in pat, putin ridicat, parca cerand ajutorul care nu a venit niciodata. Nu se poate asa ceva. Nu se poate! Cum sa ii sun sotia si fiica sa ii zic ca a murit? Cu ce cuvinte? Ce cuvinte exista in aceste momente? Sa ii zic ca a murit intr-o tara straina, printre straini, departe de tara lui, de familia lui, de casa lui si de tot ce a iubit!!! Intr-un pat strain, cerand ajutorul care nu va venii niciodata… So ein Mist! Ein Leben lang…

    1. Păi da, spre deosebire de filme unde omul care se duce are totdeauna timp de un discurs mișcător și să-și ia la revedere de la toată lumea, în realitate moartea e o chestie fără logică și fără preaviz. Îmi pare rău. Altceva nu știu ce să-ți zic.

Comentariile sunt închise.