O gâscă și o lebădă

Un desen pentru site-ul Monday Artday, unde tema era O pictură celebră, în viziune personală. Pictura este Leda și lebăda, de Leonardo Da Vinci.

Varianta făcută de mânuța lui Leonardo s-a pierdut pe veci, așa că ce vedeți mai jos este o copie făcută de alt pictor italian, dar am încredere în el că i-a ieșit ceva mai asemănător cu originalul lui Leonardo decât mie.

8 gânduri despre “O gâscă și o lebădă

  1. Desenele astea in perioada de post si rugaciune pot sa ne aminteasca doar ca lebedele sunt vegetariene. Lebadoiului ii trebuie o camasa din fir de urzici, dar cine sa i-o tricoteze?

  2. In portul in care stau eu, undeva la marea nordului e plin de lebede si de gaste salbatice. Lebedele scot niste sunete oribile, un contrast ciudat fata de aspectul lor. Gastele sunt gaste, unele le gasesti in Mall si sunt blonde, altele pe balta. Cand am auzit ca au mancat tiganii lebede in Viena ma batea gandul sa incerc si eu, asa de curiozitate dar m-am documentat la un localnic mai batran si mi-a zis ca au gust de gasca batrana. O sa incerc sa le domesticesc dar o sa fie greu ca nu prea stau pe uscat, nici eu si nici ele.

  3. Rușine să-ți fie, acest desen e despre dragostea față de lebede, nu despre devorarea lor barbară.

  4. Nu ma lasa sa dorm, raul Maade trece prin spatele casei. Am cosmaruri noaptea cand canta. Mai sunt si pescarusii, un fel de ciori ale marii. Oribili. Si iepuri de prin tufisuri (ca astia aici nu au garduri doar boscheti frumos tunsi), acesti caini maidanezi ai Friesland-ului. Maine o sa stau in tufis si o sa fac ca si morcovul, poate o sa prind unul. Muahahaa

Comentariile sunt închise.