5 gânduri despre „Illustration Friday: Chicken”

  1. Sunt delicioase nuantele pe care le-ai folosit. Perfect „asortate”. Si e mortala pozitia pisicutei care pare sa-i explice puiutului cum sa sara.

  2. @Dr. House: E o vulpe, nu o pisicuta ! Unde ai mai vazut tu pisici rosii, cu coada asa de stufoasa ?

    @World&Nadia: Cea mai tare chestie e ca vulpita a pus o scara pe ceasca de supa, ca sa creada puiul ca va iesi de acolo dupa ce inoata.

    Mi-ar fi placut ca puiul sa aiba un colac facut dintr-o felie de paine prajita, pe post de crutoane.

  3. Trombonul are rezon, ce-i drept, eu am proiectat-o mental vulpe când m-am apucat s-o desenez. Nu e exclus totuși să aducă a pisică, e lucru știut că atunci când încerc să desenez cai îmi ies de fapt niște șobolani dubioși.

  4. Ha, ha, ha, aveti perfecta dreptate! Am o scuza totusi. Ma uit mult la Tom si Jerry cu baietelul meu si favoritele noastre sunt alea in care Tom are pofta sa manance canarul sau bobocul de rata si Jerry ii salveaza. Si Tom mereu face chestii de-astea cu ratusca. De-astea s-a creat confuzie in capul meu.
    Pisici rosiatice am mai vazut. Are vecina mea una.
    Coada insa e de vulpe, clar. Si botul. Si urechile.
    Scuze Nadia.
    🙂

Comentariile sunt închise.