Alte aventuri cu administratori

Cu ocazia unei băute de Halloween încheiate cu evacuarea în șuturi -la propriu- de către Administrator a unuia dintre invitați (un indian mic și amărât care săvârșise păcatul mortal de a adormi pe o canapea), magnificul Administrator s-a îndrăgostit o colegă de facultate de-ale Nadiei care fusese și ea invitată. Iar acum îi pune non-stop subsemnatei varii întrebări stânjenitoare.

Administratorul: Cum ai zis că o cheamă? Kama Sutra?

Nadia îi spune. Nu, nu Kama Sutra.

Administratorul: Ce nume ciudat! Cum se pronunță?

Nadia: Cică și pentru țara ei e un nume neobișnuit, nu numai pentru noi.

Administratorul: Aa, e bine! Dacă are un nume neobișnuit poate își dorește să facă și lucruri mai neobișnuite, de exemplu să facă sex cu un alb!

Nadia: ….

Administratorul: Auzi? Dar știi ce religie are?

Nadia: Habar n-am. Hindusă, cred.

Administratorul: Și ăștia fac crime pentru onoare?

Nadia: ….

Administratorul: Pentru că mi-ar părea foarte rău să aud că au omorât-o părinții ei pentru că a umblat cu mine!

Nadia: Nu cred că hindușii fac d-astea…

Administratorul: Nu se știe! Nu se știe niciodată cu asiaticii ăștia! Auzi, dar unde stă?

Nadia: Nu știu exact…la cămin…

Administratorul: Crezi că poți să mă strecori și pe mine înăuntru?

Nadia: ….

Administratorul: Are camera ei? Are unde să primească pe cineva? Poate să o încuie? Îmi cere cineva vreun act de identitate dacă mă duc? Putem să fumăm iarbă în cameră?

Nadia:….

Administratorul: Nadia, spune-mi drept. Crezi că mă place? Crezi că am vreo șansă?

Nadia:…Sincer, nu știu ce să-ți zic…

Administratorul: De fapt la o adică de ce să nu mă placă? Eu sunt un om cinstit. Eu îi spun exact ce vreau de la ea. Sex!

Nadia: …

Administratorul: Alți bărbați sunt mincinoși și nemernici, le mint pe femei și le promit luna de pe cer! Eu spun de la bun început ce pot oferi și sunt corect. Dacă nu vrea, nu e nici o supărare. Dar de ce să nu încerc? Sunt un bărbat liber!

Nadia rânjește cam galben către Administrator, care, deși locuiește cu fiul său în vârstă de 7 luni și cu mama copilului, e totuși un bărbat liber și ar vrea să fumeze iarbă cu Kama Sutra, micuța hindusă sexy. Între timp, există site-ul Polish Hearts pentru variante de rezervă. În timp ce Administratorul butonează la laptop în căutarea fuck buddy-ului ideal, copilul lui se joacă și el cu ce găsește. Zilele trecute, găsise un cuțit mare.

3 gânduri despre „Alte aventuri cu administratori”

  1. Dar vad ca esti ca acasa cu toate specimenele astea in jur, oricum eu as ramane la varianta tigan, nu indian, pentru ai nostri, ca vad ca le schimba iar denumirea tot felul de lesi.
    Ei, si ca la noi, cea mai senzuala fiinta din jur nu poate sa fie decat o tiganca.
    De apreciat atractia pentru cultura hindusa, e bine sa-ti lasi copiii sa exerseze de mici smecheria cu inghititul cutitului, dormit ca pe ace si trezit in suturi. Cutitul… This is his problem.
    Oricum eu sunt mai direct decat polonezul, te iubesc pentru desene. Slavii astia au sinceritatea lor specifica cand le place ceva, nici la betie nu nimeresc adevarul.

  2. Da, eu tot sper că copilul se va dovedi mai inteligent decât părinții și va fugi de acasă imediat ce o să fie în stare să se deplaseze pe picioarele lui.

Comentariile sunt închise.