Peisaj cu bolovan

Într-o bună zi voi fi o mare animatoare, dar până atunci fac exerciții stupiduțe ca acesta:

P.S. Mi-am amintit că mi s-a spus de enșpe miliarde de triliarde de ori să nu-mi mai desconsider singură munca.

6 gânduri despre “Peisaj cu bolovan

  1. la secunda 00:06 coloana o indoi spre bolovan…asta e o miscare in plus. Prima tendinta e ca sa se muleze pe obiectul greu, dupa care devine inversul…E bine a doua parte, picioarele in schimb distrag atentia foarte mult, astea sunt doar de detaliu. Ar trebui sa insisti mai mult pe timing si pozitie. Sunt cateva articole utile pe net…
    http://frankanollie.com/PhysicalAnimation.html
    Si daca tot esti in londra si o sa ai bani…ia
    Richard williams the animator’s survival kit
    http://www.amazon.com/Animators-Survival-Kit–Revised-Principles-Classical/dp/0571238343/ref=sr_1_1?s=gateway&ie=UTF8&qid=1285711178&sr=8-1

    Succes, si chestii

  2. Păi, de fapt, am cartea aia deja și exercițiul e luat în linii mari de acolo, cu tot cu mișcările coloanei. Dar bani? Ce bani? De unde bani? Aș vrea eu.😆

  3. uau, ce analiza de animatie. cartile used sau in format electronic sunt in general mai ieftine. am vazut editii pt Kindle Pc la jumatate de pret. din pacate asta nu pare sa aiba asa ceva.

Comentariile sunt închise.