girafa exemplu cum sa deseni

Am vrut să mai fac o bucurie cititorilor mei accidentali (nu doar celor 2 și jumătate care-mi sunt fideli) și care, punând diverse întrebări și căutând diverse lucruri nemaivăzute prin intermediul motorului de căutare de mare prestigiu Gugăl, ajung aici. Pentru că în ultima vreme au sosit mai multe dileme referitoare la girafe, am cerut ajutorul unei girafe întru ilustrarea lor. Din păcate, girafa s-a dovedit foarte nesimțită, egoistă, posesoare de limbaj necivilizat și în general o persoană cu care nu te poți înțelege.

ce inseamna girafa in cafea

girafele ca niste curve pe tocuri

girafa seamana cu un penis

Dragă cititorule, te rog să mă ierți…măcar am încercat. O să caut o girafă mai cooperantă data viitoare.

7 gânduri despre “girafa exemplu cum sa deseni

  1. @Bogdan: nu, dar acum ca ai mentionat, s-ar putea sa te indexeze Google si sa se caute de-acum inainte. 😆

  2. Un articol cu sex cu babe iti va aduce instantaneu ca si cititori fideli toata populatia judetului Vaslui. Daca mai scrii si ceva legat de incest deja ai toata Moldova la picioare. A da stai ca la ei e inundatie! Vezi tu, Dumnezeu nu doarme.

Comentariile sunt închise.