La situation est un peu bleue

* E vorba de acel sport pentru domni jucat de mitocani și pe care îl numesc europenii fotbal, nu de acel sport pentru mitocani jucat de mitocani pe care îl numesc americanii fotbal.

Pentru aceia dintre voi care nu urmăresc Cupa Mondială la fotbal, les français n’ont pas gagné, tout au contraire, au dat-o în bară rău de tot, de parcă ar fi fost români. Ei, nu chiar, românii nu s-au mai calificat la un Mondial din 1998. Dar tot e bine să vezi că moare și capra verișorului franțuz, nu?

Mă distrez în mod deosebit și cu cei care comentează eșecul francezilor pe GSP.ro și alte site-uri românești de sport- pagini întregi de indivizi care susțin că echipa Franței a scrântit-o atât de rău pentru că e formată preponderent din negri, arabi și alte maimuțe slash ciori slash animale imigrante de toate culorile, care n-au în sânge patriotismul și devotamentul față de steagul albastru-alb-roșu. Ia să-i trimită p-ăia acasă la ei, în țările lor, să aducă numai francezi adevărați în loc, și să vezi cum se schimbă treaba! Nu pot decât să mă bucur, așadar, că naționala noastră e formată numai din caucazieni și români get-beget. Noi am avut înțelepciunea să rezolvăm întâi problema tenului, mai rămâne să-i învățăm și să joace fotbal, însă ăsta-i un detaliu minor. Îți spun însă, Lucescu jr., să nu te pună păcatul să naturalizezi niște brazilieni, ceva, că ăia tare mai sunt bronzați și ajungem de nici în 2050 nu mai pupăm Cupă Mondială. Calificare, vreau să zic. Cupa propriu-zisă n-o s-o pupăm niciodată.

Sincer, dacă aș avea timp, m-aș uita mai degrabă la Wimbledon. Măcar la turnee de tenis am avut mai des niște oameni în turul doi.

8 gânduri despre „La situation est un peu bleue”

  1. Foarte draguti pinguinii, ca de obicei.
    Înainte sa debuteze efectiv campionatul m-am gândit sa ţin cu Franta dar am suferit o deceptie când mi-am amintit ca Zidane is gone.
    Asa ca am urmărit cu atenţie evoluţia lor. Am sfarsit prin a mă bucura ca nu trec de grupe. Adică, dacă stai sa te gandesti, ei i-au eliminat pe brazilieni acum 4 ani. Oricum aveai mare dreptate cu capra vecinului.
    Si Romania chiar nu s-a mai calificat de atâta timp? Eu nu prea am amintiri din ’98 deci atunci ce s-a intamplat?

  2. În 98 am câștigat grupa în care eram, cu Columbia, Anglia și Tunisia, dar ne-a scos Croația în optimi. Campionatul ăla a fost câștigat de Franța, așadar putem trage concluzia că erau vremuri mai bune pentru ambele echipe.

  3. Cea mai buna gluma a acestui campionat, mai buna decat vuvuzelele (sa moara in chinuri ala care le-a inventat !!!): tragedia francezilor este ca sunt fortati sa se lupte 90 de minute fara sa poata sa se predea nimanui.
    Apropo de vuvuzela:

  4. Il situazione e anche azzuro.

    1998: 1-0 Columbia, gol Adrian Ilie (ramas pana la finalul campionatului in top 10 goals), 2-1 Anglia, goluri Moldovan, Petrescu (min 90 + 3)/ Owen 1-1 Tunisia (Moldovan blond ca restul echipei)/ un tunisian).

    Optimi – 0-1 cu Croatia, inscrie in prima repriza Davor Suker din penalty, dupa un fault al lui Liviu Ciubotariu.

    Franta castiga finala cu Brazilia cu 3-0, doua goluri Zidane cu capul dupa centrari din corner si E. Petit in repriza a doua.

  5. Pe tunisian il chema Skander Souayah.
    @Sorin: tocmai am citit o carte in care un nene batran spunea ca cel mai bine o duc in razboi cei care stiu cand sa se dea batuti la momentul potrivit. Putem spune ca francezilor le-a mers destul de bine cu tactica asta pana acum. In fotbal e mai putin functionala, ce-i drept.

  6. Mai stiu eu pe unii care fugeau in munti de fiecare data cand se lasa cu scandal si acuma nu le merge bine.
    Da, francezilor le-a mers destul de bine pana acum, dar poza cu Hitler in fata turnului Eifel, adica asta:

    va ramane mereu o pata de rusine pe onoarea Frantei. O mare rusine, care nu compenseaza toate vietile salvate.
    Apropo, cel mai tare banc pe tema asta:
    Un turist german la granita franceza
    Vames francez: Age?
    Turist german: 27
    Vames francez: Name?
    Turist german: Karl Becker
    Vames francez: Ocupation?
    Turist german: No, just visiting.

  7. Ce moaca plictisita are Hitler acolo. Nici macar nu se uita la camera. Zici ca l-a batut ma-sa si l-a obligat sa se pozeze cu turnul Eiffel…
    Acu na. Frantujii vor ramane in istorie ca au fost ocupati de Hitler fara lupta…iar noi vom ramane in istorie ca aliati ai lui Hitler. Nu stiu ce-o fi mai rau.

  8. Stii ce cred ca fredona cand facea poza: „Non, rien de rien / Non, je ne regrette rien „. :-))
    Cat despre afirmatia „că echipa Franței a scrântit-o atât de rău pentru că e formată preponderent din negri, arabi și alte maimuțe slash ciori slash animale imigrante de toate culorile, care n-au în sânge patriotismul și devotamentul față de steagul albastru-alb-roșu”, ei bine jucatorii de culoare sunt cei mai buni, mai ales sud-americanii de culoare. Imi aduc aminte de germanii care ii injurau pe emigrantii turci dar care erau prea orgoliosi ca sa se angajeze ca maturatori de strada.
    Stii de ce tancul francez are 4 viteze de mers in spate si 1 viteza de mers in fata? Pentru ca inamicul poate ataca si din spate. Banc german.

Comentariile sunt închise.