10 gânduri despre „Ayo technology”

  1. Da si eu am cam uitat sa scriu de mana, dar cum dintotdeauna am avut un scris cam uratel nu imi pare rau 🙂

  2. Stiinta si Tehnica cu unealta lor malefica denumita Computer vor distruge Omenirea mai rapid si mai sistematic decat orice virus sau catastrofa naturala. Faptul ca nu mai stii sa scrii de mana e nimic in comparatie cu restul distrugerilor. Copii din ziua de astazi nu mai cunosc nici macar ce anotimp este afara. Calculatorul ti-a furat multe bucurii, asa cum drogurile mi-au furat mie. Pentru ca este un drog. Cati dintre voi puteti rezista fara Internet? Cati dintre voi va puteti uita la frunzele unui copac macar 5 minute?

  3. Eu nu mă mai uit la frunzele copacilor pentru că nu mai văd cum trebuie, de-aia. This Computer thing has got to stop. Or at least take a break.

  4. eu folosesc calculatorul de 1 an de zile ,si inca sunt varza in utilizarea lui . prima data cand am folosit netul eram in Kabul, iar conexiunea era asigurata de un avion teleghidat de dimensiunea unui frigider care zbura neincetat asupra bazei noastre. aveam o conexiune ireala ..in sensul ca puteai descarca date LIDAR si coordonate GPS in 3 minute . E ca si cum ai descarca 20 filme intr-un minut! . Iar acum ca sunt civil de abia mi-am facut un cont pe hi5. Grea e tehnologia pentru muritori .

  5. @Dana: Cică înseamnă că îmi neg sentimentele și sunt interiorizată. Sursa: some website on the net (citation needed).
    @Betty: Hi5? hi cinci? nuuuuuuuuuuu. nu. Hicinci is out. Feisbuc is in.

  6. hai mai ca hi5 e genial ?! e incredibil ce poti sa vezi acolo. facebook e pentru complexati si timizi timorati ( am si eu cont pe facebook : nickname-ul meu e – furt de curent -intra si nu vei regreta )

  7. Betty, gresesti. Avioanele acelea nu au dimensiunea unui frigider: acum trei ani erau sigur exact cat o masina de spalat Whirlpool din aceea ingusta. Si inceamna ca ati avut noroc, in mod normal descarci doar 10 filme pe minut, daca poti sa te conectezi la ODC, desigur, insa de obicei nu te lasa.

Comentariile sunt închise.