Criza de bilă a sergentului Piersicuță

Nadia, aici înfățișată drept roboțel asexuat, în timpul crizei de bilă
Nadia, aici înfățișată drept roboțel asexuat, în timpul crizei de bilă

Sergentul cică sunt eu. Sergei Piersikuțov, aka Nadejda Konstantinovna, trage din buncărul lui în tot ce mișcă, chiar de-ar împușca-o accidental pe mă-sa. Simultan, cântă Internaționala Comunistă.

Sculați, voi oropsiți ai vieții /Voi, osândiți la foame, sus!
Să fiarbă-n inimi răzvrătirea/ Să-nceapă al lumii vechi apus!
Sfârșiți odată cu trecutul neegru/Sculați, popor de osândiți!
Azi nu sunteți nimic în lume/Sculați, ca totul voi să fiți!

În calitate de sergent, I will give the authors of the nickname exactly three-fucking-seconds to wipe that stupid looking grin off their faces or I will gouge out their eyeballs and skull-fuck them(mă mai gândesc CUM fac asta). Drrepți, prezentați arm.

Nadia n-a fost cu adevărat beată niciodată, dar se comportă ca și cum ar fi: 1. Când bea mai mult de 1 bere; 2. Când a dormit mai puțin de 8 ore; 3. Când e bolnavă. Febra nu e o condiție sine qua non. Criza de bilă, de pildă, constă în greață, frisoane și dureri în ficat. Pseudobeția duce la perorație incoerentă.

Cine se aseamănă se adună. Eu, un om facd ap, mă adun cu alți facd ap. Această afirmație nu conține vreo insultă- alții nu-s și nu pot fi la fel de facd ap ca mine. Mai ales că eu sunt așa mereu, pentru ceilalți e doar o fază. În cele din urmă, își găsesc ce le-o fi lipsit. Și atunci, adunatul cu Nadia e compromis- moment pentru care, după ce l-am văzut de enșpe ori, am dezvoltat un soi de radar care-l detectează cu mult înainte. Nadia se bucură că unor oameni la care ține începe să le meargă bine. Doar că nu mai sunt din același film. E ca și cum aș fi singurul rezident permanent al unei insule pe care naufragiază din când în când și alții, care sunt întotdeauna salvați.

Până la urmă e logic. Când dispare tovărășia în facd-ap-oșenie, apare un dezechilibru. Lasă că nu pot suporta oameni mulțumiți și normali, oricât de dragi mi-ar fi. Dar nu mă mai suportă ei pe mine. Și nici nu mai au timp și spațiu să mă suporte. Șuruburile mele lipsă devin plictisitoare și agasante, odată ce ale lor au fost puse la loc. De-aia, când radarul zice că se mai apropie vreo misiune de salvare de insula devianților, încerc să mă îndepărtez de locul faptei din proprie inițiativă, că ei oricum nu mă anunță că pleacă cu aceeași promptitudine cu care mă împovăraseră cu necazurile lor anterior. Și, fir-aș să fiu de nepricepută, nu prea îmi iese.

În altă ordine de idei: O fată faină îmi zicea că nu poate avea prieteni băieți pentru că toți se îndrăgostesc de ea. La mine cred că e invers- nu ei de mine, eu de ei. Ceea ce e desigur un semn de imaturitate emoțională. Mă rog, nu de toți, de câte unul, din când în când, și oricum e impropriu spus, că îndrăgosteala Nadiei e în altă ligă, s-a manifestat o singură dată, pentru un singur nene și i-a ajuns pentru tot restul vieții. Dar există și ceea ce se numește A se ți se pune pata, iar pata mea simte nevoia să fie mereu pusă, altfel mă plictisesc cumplit- și alege de obicei o destinație nepotrivită și la întâmplare. Nadia a avut crush-uri inclusiv pe un etnic rrom cu antecedente penale și pe un băiat atât de urât, încât părea extraterestru: cântărea 58 de kilograme la o înălțime de 1,90 m. Cum nu pot prezice pe cine va pica măgăreața, cred că cel mai sigur ar fi să nu mă mai împrietenesc cu bărbați.

În ultima ordine de idei, nu mai suport. A dracului criză de bilă. Vreau să mănââânc. Mi-e foaamee.

P.S: Pentru că mi-e prea rău să pot face altceva decât să zac ca o legumă, mă uit la teve. La emisiunea Schimb de mame. Deci da. Și-mi trece prin cap că ar fi fost foarte distractivă o emisiune Schimb de tați cu familiile Băsescu și Geoană.

9 gânduri despre „Criza de bilă a sergentului Piersicuță”

  1. Ai o criza de bila si doare ?. In calitate de sergent iti spun :” Durerea inseamna viata, un dar, un merit, bucurati-va de ea cat puteti !!. daca nu o sa mai simtiti strop de durere inseamna ca sunteti morti, sunteti niste cadavre cu tablite la gat gunoaielor lase ce sunteti !!!” .Drrepți, prezentați arm si mars 40 km ….
    Am auzit, efectuat, indeplinit chestia asta 8 ani

  2. @mary: Pai nu prea stiu ce sa fac. Maica-mea a suferit de crize de bila toata viata. She’s 57 now si n-a gasit nici o solutie intre timp.

  3. Tinand cont ca am un avans de cativa ani fata de tine, teoretic sunt sanse sa ma tratez cu ele primul. Din pacate nu o sa iti pot spune si cum a fost. 🙂
    Mai stiu un leac bun la toate: tuica fiarta. Reteta e simpla: bei atatea pahare pana nu te mai doare, sau nu iti mai pasa ca te doare sau pana incerci sa urci gol pusca pe stalpul de iluminat din fata primariei ca sa iti demonstrezi tie insusi ca inca mai ai curaj. Iarasi are efect sigur. Efecte secundare: o amenda marisoara si o noapte la politie, in unele cazuri doar mahmureala a doua zi. Vorbesc din experienta proprie, deci leacul e testat.
    Apropo, daca tot suntem la leacuri, stiai ca singurul remediu impotriva mahmurelii este sa stai tot timpul beat?

  4. Vai, sunt lesinata dupa Garbage Pail Kids.
    Daca ai o criza de bila, iti zic eu ce poti face. La mine pe blog e un concurs cu tema „Cum a ajuns Mosul idupa gratii”. Scrii o povestioara si uiti de bila.

Comentariile sunt închise.