Să vă ia mama dracului pe toți nesimțiții, țăranii și proștii și căcănarii care ați votat cu ăla

Un restaurant fast-food din București. Nadia, care își permite să mănânce de la fast-food, pentru că e slabă ca un prizonier de la Auschwitz, își ia tava de pe tejghea și vrea să se ducă la masă. În timpul acestei proceduri, îi pică ziarul din mână. Un băiat care stătea la coada de alături, fără semne distinctive și îmbrăcat semi-trendinez, observă.

Băiatul: Vezi că ți-a căzut ziarul.

Nadia (îl ridică): Mulțumesc.

(pauză)

Băiatul (vine după Nadia): Să-ți fie rușine.

Nadia: Poftim?

Băiatul: Să-ți fie rușine!

Nadia: Că mi-a căzut ziarul?

Băiatul: Că ai votat cu Băsescu.

Nadia: Ha?

Băiatul: Cu șpanchiul ăla împuțit.

Nadia: Dar cum ai ajuns la această concluzie?

Băiatul: Păi citești ziarul ăla de căcănari care îl pupă în cur.

Nadia: Ha?

Ziarul este Adevărul de seară, filiala gratuită a Adevărului. În Adevărul de seară nu sunt articole politice. Nadia nu citește Adevărul-mamă. Nadia e confuză.

Nadia se așază la masă și zice supărată: Cred că ești nițeluș pe lângă.

Băiatul: Nu sunt! Să-ți fie rușine! Să vă fie rușine tuturor, să plecați în altă țară toți voi ăștia!

Nadia: Care noi ăștia?

Băiatul: Voi ăștia care ați votat cu șpanchiul, care îl pupați în cur, care vă place să fiți conduși de un hoț și-un comunist! Zi sincer, cu cine-ai votat?

Nadia: E treaba mea cu cine am votat! Votul e secret și e un drept pe care îl are toată lumea!

Băiatul: Zi sincer că ai votat cu Băsescu! Ai votat cu ăla, îl vrei tot p-ăla încă cinci ani, să te speli cu el pe cap!

Nadia, tot mai supărată: NU!

Băiatul: DAR CU CINE AI VOTAT?

Nadia: N-AM FOST LA VOT!

Băiatul: Și de ce citești ziarul ăsta?

Nadia: PENTRU CĂ E GRATIS!

Băiatul s-a calmat brusc și zice zâmbind: A, bine așa. Foarte bine ai făcut. Mai bine așa.

Băiatul pleacă.

17 gânduri despre „Să vă ia mama dracului pe toți nesimțiții, țăranii și proștii și căcănarii care ați votat cu ăla”

  1. Pe fond, baiatul ar cam avea dreptate, dar forma e excesiva. Si eu consider ca cine a votat cu B. ar merita exilat in Bantustan. Eu as fi votat cu oricine, chiar si cu un magar, numai sa nu-i mai aud niciodata numele si nici sa-i mai vad vreodata mutra hidoasa, necum sa-l mai ascult pe acest ins rudimentar pe nume Basescu. De fapt, el e presedintele lor, al persoanelor cu instinctul primar foarte agresiv, care il admira si carora li s-a adresat – al meu n-a fost si nu va fi in veci.

  2. @pietricel: Da. Deci da. Deci chiar da.
    @Tess Leo: Pe mine mă sperie câtă înverșunare au produs alegerile astea. Oameni despre care nici nu credeam că le pasă de politică în vreun fel urlă care cu Băsescu, care cu Geoană.
    Băsescu e un personaj detestabil. Eu am spus asta încă de pe vremea când toată lumea îl vedea ca pe salvatorul neamului. Niciodată n-am priceput ce-ar putea vedea cineva la el astfel încât să-și pună încrederea în el.
    Pe de altă parte, nu aș putea vota cu PSD nici dacă însuși Dumnezeu ar candida din partea lor. Până la urmă însă, cam tot aia e.

  3. Nu generaliza, nu toata lumea a vazut in el salvatorul neamului, sa nu exageram, sa nu-i dam o importanta mai mare decit a avut vreodata. Adevarul e ca sustinatorii lui nu sunt multi, dar sunt foarte agresivi si vocali, primitivi, dupa chipul si asemanarea lui. Mie mi-a fost odios din clipa in care a aparut pe scena politica, aparut din nu stiu ce tenebre, ca multi altii de altfel.

  4. No, vezi, asta mă enervează cel mai mult în minunata dispută politică.
    Susținătorii lui X sunt așa și pe dincolo. Ești prost fiindcă-l susții pe X.
    N-avem de unde să știm cum sunt Toți susținătorii cuiva, în cazul lui Băse, vreo cinci milioane care l-au votat. Deci, da, mulți.

  5. Odata i-am zis lui dumnezeu:
    – Doamne, multi nebuni ai in gradina ta!
    Stii ce mi-a raspuns?
    – Stai asa ca inca nu mi-ai vazut serele!
    Tipul asta de care zici cred ca e din sere.

  6. Curat din sere, nene.
    @Paul: Am mâncat dar imediat după aceea m-a lovit o criză de bilă. Cred că istericul ăla a fost de vină.

  7. juur! ca ii bagam ziarul in gura foaie cu foaie si ii scriam pe frunte cu mustar ” I love Base” . Daca vreau votez si cu fetele de la Andre , ce treaba au toti cretinii?! ce ciudati ..

  8. Ba daca ar candida, poate L-as vota, cu ocazia asta ar da si El un semn ca vrea sa puna mana sa faca ceva, nu doar sa stea pe margine si sa faca pe desteptul.

Comentariile sunt închise.