Cugetări leneșe despre filme și filmulețe

1. Ieri am văzut un film franțuzesc de artă, în cadrul festivalului filmului francez. Rezumat. O blondă drăguță lovește cu mașina un bursuc. Apoi o opresc niște tipi care împușcă niște tipe și vor să o împuște și pe ea. Ea fuge. Ajunge la o casă unde o babă stă în pat și vorbește cu un șobolan. Baba îi spune blondei că are țâțele mici și apoi moare. Blonda iese în curte și îi zice unui băiat drăguț: „Mă-ta e moartă”. Băiatul și soră-sa se duc repede să vadă ce și cum și apoi soră-sa își descheie bluza, se șterge cu vată pe țâțe și îi dă babei să sugă. NU GLUMESC. Baba învie. „Ce dracu se întâmplă aicea?” întreabă blonda și exact atunci îi cad chiloții. Apoi se apucă să mănânce niște brânză cu furnici și iese iar în curte, unde se întâlnește cu un unicorn pitic și gras. „Ești enervantă”, îi zice unicornul. „Tu ești gras”, zice blonda. La care unicornul răspunde: „Cum ar spune Francis Bacon, frumusețea stă în imperfecțiune! Acum plec, revin în 125 ani”. Blonda se întoarce în casă unde babei îi e iar foame, așa că îi dă și ea să sugă. NU! NU! NU! DE CE MĂ URĂȘTE REGIZORUL ĂSTA? După aceea se duce să cânte la pian și niște copii care mai devreme fugăreau, în pielea goală, un porc uriaș o acompaniază vocal. În final, reapare unicornul și plescăie din buze. Blonda se descheie la bluză. NU! NU! Din fericire, filmul se termină aici. Nu mai vreau să văd țâțe cât oi trăi. Și nici filme de artă.

2. Tot ieri am văzut la teve un film despre traficul de carne vie, îngrozitor de prost și clișeistic, desigur, și am ajuns la concluzia că n-ar trebui să mai vizionez asemenea filme. Pentru că, deși îngrozitor de proaste, mă aruncă cel puțin câteva zile într-un misandrinism atât de feroce, încât nu mai suport să văd bărbați nici în poză. Puține subiecte mă enervează atât de mult. Treaba e următoarea: dezgustul meu se canalizează mai mult spre clienți decât spre traficanți. Pe o piață unde nu există cerere n-ar fi nevoie nici de ofertă, așadar pseudobărbații jenanți care nu sunt în stare să convingă o femeie să le facă ce-și doresc pe gratis poartă toată vina pentru chestiile nașpa care li se întâmplă gagicilor răpite. Da, știu că multe femei se fac târfe de bunăvoie, dar clienții tot niște euglene triste sunt. Serios acum, asta n-am înțeles-o niciodată. Cum poți să plătești pentru sex și după aceea să Nu îți tragi un glonț în cap, jenat de propria penibilitate? Nici măcar nu e o problemă de moralitate, ține strict de respectul de sine. Nu mai pomenesc de cei care vor fetițe de 12 ani. Mi s-a părut hidos ce-a zis o tanti din filmul ăla: „N-ai de unde să știi cine sunt ăștia. Ar putea fi taică-tu, frati-tu, iubitul, prietenul cel mai bun, proful de mate”. Și adevărul ăsta e. Nu poți ști care dintre tipii din jurul tău e un om bolnav la cap sau măcar o euglenă tristă, că doar nu le stă scris în frunte. Iată de ce, ca să pot funcționa în societate, nu trebuie să mă mai uit la filme d-astea.

3. Lasă că au alții prilejuri de indignare mai inteligente. De exemplu capetele seci și spălate cerebral care încearcă să demonstreze că Băsexu e un monstru cu șapte capete-Satana în persoană pentru că i-a scăpat un dos de palmă unui

L-am pomenit doar ca să am pretext să mai pun o poză cu el. Ah, Tudor, tu, cel mai mare actor în viață!
L-am pomenit doar ca să am pretext să mai pun o poză cu el. Ah, Tudor, tu, cel mai mare actor în viață!

plod care nici nu părea prea traumatizat, de parcă până acu l-am fi știut pe nenea prezidentul de rafinat și gentleman și dintr-o dată suntem dezamăgiți de el ca niște mimoze ce ne găsim. Sau capetele la fel de seci care se străduiesc să demonstreze că filmulețul cu pricina e un trucaj pentru că pică lumina nu știu cum și are nu știu ce culoare. Oamenilor. Ori sunteți beți ori nu vă e bine, cum ar zice idolul meu și al lui Crin George Laurențiu, Tudor Chirilă.

P.S. Îmi merge bine. Și am ajuns la concluzia irefutabilă că sunt o femeie nebună căreia îi e urât cu binele și nu se simte în largul ei când nu o caută cu lumânarea. Trebuie să găsesc urgent o lumânare cu care să o caut, altminteri voi muri de plictiseală.

30 de gânduri despre “Cugetări leneșe despre filme și filmulețe

  1. Am fost in Amsterdam la curve, de mai multe ori chiar. Nu cred ca m-am simtit asa de bine cu nici una din iubitele mele. Din cauza asta o sa ma duc si in viitor. Nu vad nimic rau in asta, nici in ce fac eu si nici in ce fac ele. Cand o sa stie iubita mea sa faca sex la nivelul lor iar eu tot o sa ma duc la bordel, ei bine atunci voi fi o „euglena trista”. In plus se poate ca borderurile sa scada drastic numarul violurilor.

  2. Sorine, un nene care are deja o vârstă și își petrece viața plângându-și de milă pe net e oricum o euglenă tristă. Nici nu mai trebuie să spui că te duci și la curve pentru întărirea impresiei. 😆
    Acu mă întreb dacă ești de părere că tu faci sex la un nivel extraordinar. Că de nu, iubita ta are dreptul să apeleze și ea la un profesionist. Pe de altă parte, dacă amândoi sunteți atât de incapabili, de ce mai stați împreună? Oamenii mari sunt ciudați, zău că da.
    Cugetarea mătăluță cu violurile și bordelurile e priceless în stupizenia ei absolută. E ca și cum ai spune că dacă am lăsa criminalii să omoare pe câte cineva în mod organizat, din când în când, ar scădea drastic numărul crimelor. Majoritatea studiilor psihologice spun ca violurile sunt agresiuni motivate de dorința de a domina și umili victima, nu de căutarea satisfacției sexuale. Mai pe românește, poți să-i dai violatorului și o mie de femei care se suie în patul lui de bunăvoie, plătite sau nu, el n-o să se simtă satisfăcut decât de viol.

  3. Nu cred cred ca esti persoana potrivita sa ii acuzi pe altii ca isi plang de mila. Asta in primul rand. Cat despre bordeluri, ei bine ele nu or sa dispara niciodata, de asta te asigur. E cea mai veche meserie din lume si probabil va fi si ultima. Nu poti face nimic in privinta asta, nici tu si nici altii. Esti inca la varsta la care crezi in lucruri utopice si ideale. O sa vezi ca iubirea nu dureaza o vesnicie si ca dupa 2, 5 sau 15 ani o sa te saturi de sotul/iubitul tau din multe puncte de vedere, asa cum si el se va satura de tine. Poate nu o sa iti spuna asta niciodata si o sa traiti fericiti pana la adanci batraneti, vorba basmului, dar realitatea ascunsa asta va fi.O sa faceti sex si el va semana din ce in ce mai mult cu semnarea condicii la munca. Comedia asta poate dura cativa ani sau o viata, poate fi mascata, ascunsa in mod perfid, dar ea va exista, pana la urma tot vrei ceva nou, diferit. O sa vorbim de asta cand o sa ai 40 de ani, pana atunci nu cred ca esti cea mai in masura sa dai lectii despre sex, relatii si plans de mila, pentru ca esti inca un copil naiv. Pe de alta parte inteleg de ce le urasti, dar ajungem la Freud si deja complicam prea mult subiectul. Si pe langa toate astea iei totul mult prea in serios.

  4. Nene, eu sunt o gagică. Gagicile își plâng de milă pentru că asta fac ele ca ocupație principală. Matale ești bărbat, ar trebui să ai coaie, de-aia e mai nașpa că nu ai. 😀
    Eu n-am zis că ar trebui să dispară bordelurile sau că aș crede în iubire veșnică. Nu cred nici măcar în iubire temporară. Am zis doar că cei care apelează la bordeluri sunt niște ființe penibile, iar matale n-ai reușit să mă convingi de contrariu, ba chiar dimpotrivă.

  5. Eu stiam ca „gagicile” sunt egale barbatului, sau asta e valabil numai cand va convine?
    Nici tu nu ai reusit sa ma convingi de ce este ceva penibil sa te duci la bordel. Ai declarat ceva si gata, asa cum as zice eu ca toti cei care se duc la teatru ar fi penibili. Ti-am zis, poate afirmatia asta ta are radacini mai adanci, de care tu nu esti constienta. Poate si feminismul tau are radacini mai adanci, pe care doar Freud sau Jung le-ar putea descoperi. Sau poate e o ura mascata impotriva tuturor barbatilor.

  6. Eu personal nu am apelat niciodata la prestatiile unei „curve” , nu pentru ca as deborda a moralitate si educatie ci pentru simplul fapt ca sunt prea timid. Chiar daca as apela prin absurd la serviciile unei prostituate nu as recunoaste asta sub nici o forma . Dar sa ma mai laud in gura mare pe un blog.
    Draga domnule Sorin, eu nu cred ca sunteti in masura sa da-ti lectii de viata unei fete de 23 ani atata timp cat va plac bordelurile din Amsterdam, si mai ales ca aveti o varsta si o sotie. Daca a expune fete in vitrine iluminate in rosu ca pe un salam de sibiu inseamna pentru dumneavoastra civilizatie. Atunci prefer sa raman la stadiul de homo retardus. Si nu mai argumentati ca aveti o varsta si o experienta de viata. Chiar nu aveti. Daca ganditi in halul acesta. Varsta e un fapt nu un merit , domnule Sorin. Faptul ca ai apucat varsta de 40 de ani e vina naturii nu a ta!. Bunicul meu vanator imi spunea o vorba :” nu poti fi dobitoc la 25 de ani si intelept la 70 cine e prost,e prost pe viata!”.
    mult respect.

  7. Scuze daca te supar ca te intreb de filmu’ de la 1 dar mi se pare ca o sa iau o portie de ras zdravana. PLIZZZZZ zii cum ii ZICE 😀 !!! Era sa daram birouu’ cu monitor cu tot numai citind descrierea ta. Io stiu ca poate ai tu ochi de observatie bun dar cred ca e vorba si de film 😉 .

    La doi nu stiu, nu imi vine sa ma dau cu parerea mai ales ca nu ma cunosti dar si din cauza ca mie frica sa incerc sa te inteleg avand in vedere P.S.-ul care iti descrie caracterul contradictoriu 🙂 dupa mine .

    Da si la 3 … 😐 nu cred ca esti chiar asa de misandra avand in vedere ca ai un idol masculin… sau poate asa esti matale contradictorie cine poate sa stie .

    Si LOL Bety saltareata e baiat acum :)) .

  8. Si filmul are un rating acceptabil pe imdb… deci tre sa il vad. Pacat ca s-ar putea sa trebuiasca sa il iau de pe torrente desi ma hotarasem sa ma las..

  9. samuan: am sugerat eu cumva ca sunt fata ? daca ai ajuns la concluzia ca acum sunt baiat? afirmai intr-un comentariu anterior ca citesti oamenii dupa simbolistica afisata ..bla bla etc.Din cate stiu sunt baiat de prin ….1982.
    Ah..te deruteaza nickname-ul meu cretin ? crede-ma ca ” betty saltareata ” inseamna cu totul altceva.

  10. Dar de ce ai impresia că condamn meseria? N-am nimic cu prostituatele. Eu doar râd de luzării care le sunt clienți.
    În plus, ai fost de la început în afara subiectului. Te-ai legat de treaba cu luzerii și ai pierdut din vedere ceva mult mai important. Vorbeam despre prostituție forțată, în special din aia pedofilă, și despre monștrii care o întrețin. Unele corporații organizează excursii pentru angajați în Thailanda, de exemplu, unde li se oferă fetițe de 12 ani cadou. Ăștia nu sunt ldoar luzări. Sunt demni de a fi jupuiți de vii și acoperiți cu sare.

  11. „Ma” io cred ca are in cea mai mare parte dreptate Nadia, dar si Sorin, acum intrebarea e unde vreti sa ajungeti cu discutia, indiferent de nivelul la care va contraziceti. Ca nu m-am abonat degeaba la comentarii. Chiar gasesc blogul acesta ca ceva interesant… dar ar fi mai frumos daca a-ti da mai mult dovada ca nu o faceti in lipsa de altceva.

  12. …”“Ma” io cred ca are in cea mai mare parte dreptate Nadia, dar si Sorin”… intr-o oarecare masura(desi stiu ca a-ti inteles din prima ce am vrut sa spun, suna cam dubios) 😉 .

  13. Nu, nu „a-m” înțeles. Învață, te rog, întâi să scrii în limba română. După aia poți să-mi dai instrucțiuni despre ce să discut pe blogul personal cât poftești.

  14. Chiar daca discutam in contradictoriu, cu idei mai mult sau mai putin pertinente, pe, sub, deasupra sau pe langa subiect, pentru mine e ok. Nu sunt genul de om care sa ma supar pentru jigniri marunte spuse intr-un moment de suparare tinad cont ca am probleme mult mai grave (cu prietenul meu imaginar, cu care m-am batut iarasi ieri). In general nu ma mai poate jgni nimic. Cat despre cine are dreptate, in viata lucrurile sunt atat de relative, instabile si personale incat as interzice cuvantul dreptate.

    Sa revenim la subiect: draga Nadia, prostitutia fortata sau pedofilia sunt cu totul altceva decat prostitutia facuta intr-un cadru legal, in care prostituatele sunt sub protectia politiei si a medicilor si mai platesc si taxe si aduc tone de turisti.

    ”betty saltareata” e un cuvant gay. Fara suparare. Apropo, in Amsterdam am cunoscut multi homosexuali foarte ok.

  15. Betty Săltăreața e un tip de mină, cică. http://en.wikipedia.org/wiki/S-mine
    Revenind și eu: prostituția forțată e cu totul altceva din perspectiva prostituatei. Dar din perspectiva clienților lor e același lucru. Chiar dacă ar ști că tipa e obligată tot i-ar durea în papuci.

  16. Asa ca dupa cum vezi oricate replici ai avea Sorine, Nadia tot in imagine proasta te scoate. Io zic ca asta e razboi de uzura. N-are nici un haz 😉 :)) !!!

  17. Domnule Sorin, felicitari! . sunteti prima persoana ca m-a facut sa rad in ultimele doua zile .Absolut genial. Este adevarat ca „betty saltareata” este oarecum ” penetranta” ca sa pastram aceasi linie de discutie dar crede-ma ca daca o calci la propriu pe betty , atunci o sa ai o zi proasta. Stau si ma amuz cum a-ti cataloga in viziunea d-voastra ” cocoselul fierbinte”? ca sa va reprim din start orice aluzie gay. Va spun ca e o bomba din clasa JDAM care iti intra prin acoperis si se detoneaza in sufragerie in greutate de 900 kilograme. din cauza flapsurilor de stabilizare scoate un sunet asemanator unui cocos iar fierbinteala e de la cele 350kg de napalm.
    900 kilograme de probleme.
    Nu am cunoscut in viata mea un gay si nici nu mi-as dori sa-i intalnesc in mediul meu nu prea exista. Conceptiile mele in privinta asta sunt extrem de xenofobe si radicale , deci nici nu as vrea sa stiu cum o sa reactionez.
    respect.

  18. Du-te in Amsterdam, cand e „Boat parade” (inceputul lui august), si zi-le la frumosii aia ca esti barbat si te cheama Betty Saltareata si va fi vai de curul tau! La propriu.

  19. 😆
    Pentru Betty: te rog să nu-ți schimbi nickname-ul in Cocoșelul fierbinte, orice-ai face.
    Pentru toată lumea:
    Următorul care mai desparte verbul auxiliar a avea sub forma a-m sau a-ți își ia ban definitiv. Greșelile gramaticale și de ortografie mă zgârie pe creier.

  20. Nadia, daca sunt inginer sunt scutit de la ban? Eu am facut gramatica numai in generala!
    Betty, eu am cunoscut cativa gay in Olanda si nu am simtit vreo diferenta fata de oamenii hetero. Poate ca sunt asa de urat incat nu s-au dat la mine. In plus, dupa ce munceam 3 luni pe platforma petroliera unde erau numai barbati, orice cur era interesant.

  21. Ma amuza copios faptul ca un articol despre un film frantuzesc, prostituate si Basescu genereaza discutii despre mine cu fragmentatie, bombe si gay. Nadia, cred ca e destul de interesant sa ai un blog.
    Domnule Sorin, nu stiu daca in armata americana sunt toti gay, dar iti spun sigur ca baietii aia sunt foarte tineri, au varsta intre 17-19 ani ( in British Army am intalnit un pusti care avea 16 ani ! mi-am si facut poza cu el la Tora Bora in Afghanistan). Asadar la varsta cand noi ne masturbam in cada, baietii astia incaseaza gloante pentru o amarata de solda . Denumirile la bombe sunt porecle/jargon. Nu poti sa ai pretentia ca un taran din Medias sa memoreze o denumire de bomba gen JDAM DSU-38/B asa ca e mai simplu „cocoselul fierbinte”. Nadia scuteste-ma si pe mine de ban, ultima ora de gramatica am facut-o prin ’99 cu un profesor care mirosea a vin, snagov si sarmale.
    p.s- taranul din medias sunt eu

  22. Era sa prind un contract in Afghanistan, acum 2-3 ani parca, dar am zis ca mai bine mor in explozie de gaz de sonda (mai ales ca sarmele mele fac scantei in draci) undeva in mijlocul marii decat imprastiat de bombe pe uscat.
    Asa, si ei chiar folosesc jargonul asta? Adica un soldat tanar si frumusel ii zice colegului: „Am nevoie de un cocosel fierbinte”? Wow, pe o nava daca zici asta, ma simt nevoit sa ma repet, va fi vai de curu tau, mai ales daca ai 16 ani.
    In 99′ mai erau tigari Snagov? Cred ca ala isi facuse provizii de prin 87′. 🙂
    Astia recruteaza de la 16 ani? Pai daca e american si are 16 ani inseamna ca ii e greu sa deosebeasca uniforma lui de a inamicului. Nici nu ma mira ca se impusca intre ei mai tot timpul.

  23. A, si adaug ca eu nu tolerez peroratii anti-gay pe aici. Eu n-am nimic impotriva homosexualilor, deci duceti-va instinctele de macho meni in alta parte. Dar sa stiti ca teoretic cei mai scarbiti de homosexualitate se declara tocmai homosexualii latenti.

Comentariile sunt închise.