Băieți buni

Locul: tramvaiul 41. Personaje: Nadia, doi moldoveni de vreo 18 ani, ochelariști și îmbrăcați hipsterește, care stau lângă ea. Cum și-a dat seama Nadia doar uitându-se la ei că sunt moldoveni? Păi, nu și-a dat seama. Dar apoi ei au deschis gura și-au vorbit.

Moldovean 1: Tu ti-ai gândit șie vrei die Crășiun?

Moldovean 2: Ieu m-am gândit. O să-mi fac singur un cadou! Da nu-ți zic, o să tie supieri pie minie șî o să înșierși să mă fași să mă răzgândiesc.

Moldovean 1: Hai bă, spunie-mi, șie e așa siecret…

Moldovean 2: Nu pot să spun.

Moldovean 1: Hai bă…Hai bă, zi.

Moldovean 2, trage aer în piept, își face curaj și spune: Vreau să bat pie șineva.

Moldovean 1, privindu-l sceptic: Tu, bă?

Moldovean 2: Eee, nu ieu piersonal.

Moldovean 1: Da cum fași?

Moldovean 2, trage aer în piept: Vreau să plătiesc un țîgan.

Moldovean 1: Nu hii, bă, prost.

Moldovean 2: Diejeaba. Ieu sunt hotărât. Că nu mai pot, șî m-am gândit, șî nu sie mai poatie așa. Triebuie să-l bat p-ăla ca să mă mai simt bucuros vrio zi.

Moldovean 1: Bă, poatie să iasă rău.

Moldovean 2: Nu. Nu. Orișie ai spunie, ieu nu mă răzgândiesc. Nu poți să mă convinji! Am priegătit vreo șinși milioane.

Moldovean 1: Bă, știu ieu pie unul cari ți-l fași mai ieftin!

Moldovean 2: Nu. Nu. Dieși ieu vreau să hie profesionistî treaba.

Moldovean 1: Profesionistî o să hie, n-auzi? Ți-l fașie cu două milioane, maxim.

Moldovean 2: Dieși știi cum? Vreau triei luni să mănânșie ăla numai cu paiul. Mă duc la un țîgan sierios.

Moldovean 1: Bă, ăsta die care îți zic ie fratiele lu Mihai, nu-l știi? Ți-l bate die-i sună apa-n cap.

Moldovean 2: Cari fratiele lui Mihai? Ăla micu?

Moldovean 1: Da, ăla di ne-a bătut și pie noi atunșia. Da acu ie okiei.

Moldovean 2: Te-o hi bătut pie tinie, pie minie nu m-a prins. Că am fujit șî am stat ascuns pânî i-a triecut.

Moldovean 1: Șî și-ai făcut tu cât ai stat ascuns?

Moldovean 2, cu mândrie: M-am chișat pie minie!

În acest moment, cei doi moldoveni au observat că Nadia se uita la ei cu interes și s-au dus mai la distanță. La naiba. Sunt convinsă că au mai spus și alte lucruri drăguțe.

6 gânduri despre “Băieți buni

  1. e chiar criza puternica daca mafia moldoveneasca circula cu tramvaiul=)) nu mai pot de ras. astia angajeaza „profesionisti” cu 5 milioane ?!….=)).
    Nadia esti in mare pericol . tocmai ai auzit un plan mafiot eu zic sa te muti in alt oras sa-ti schimbi identitatea iti pui si mustata si te angajezi intr-un bar de gay unde nu intra nici dracu. astia mai folosesc si nume reale in discutie =)) azi maine o sa vedem membrii yakuza care circula cu dacos si pun la cale trafic cu shaorme

  2. =)) =))

    Daaa… i-ai inregistrat sau chiar ai memorie de elefant /:) ?
    Da nus cum nu te-a pufnit rasu’, ca io daca i-aud p-aia de la
    zu rad singur in autobuz 😀 .

Comentariile sunt închise.